با وجود آمادگی مردم متدین و نوع‌دوست البرز، زیرساخت‌های مناسب برای جذب کمک‌های افراد خیر و انسان‌دوست در این استان فراهم نیست و بسیاری از خیرین نمی‌دانند، کمک‌های خود را از چه طریق به دست نیازمندان برسانند.
کد خبر: ۱۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳ 09 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی سال‌های اخیر و با افزایش مشکلات اقتصادی کشور، بخشی از مردم برای تامین معیشت خود با سختی‌های بسیاری روبه‌رو شدند.
همین امر موجب شد که تعدادی از افراد و خانواده‌های البرزی، در حد توان برای رفع نیازهای اقشار کم‌درآمد و محروم تلاش کنند.
با وجود آمادگی مردم متدین و نوع‌دوست البرز، زیرساخت‌های مناسب برای جذب کمک‌های افراد خیر و انسان‌دوست در این استان فراهم نیست.
اداره کل بهزیستی استان البرز برای رفع این موانع، طرح‌هایی را در دستور کار دارد و یکی از این طرح‌ها اهدای یارانه‌های نقدی به نیازمندان است.
افروز بهرامی مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز در تشریح این طرح به خبرنگار تابناک گفت: چند ماه قبل فراخوانی را مطرح کردیم تا افراد و خانواده‌ها در صورتی که نیازی به یارانه‌های نقدی خود ندارند، آن را به افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی به ویژه کودکان و اطفال اهدا کنند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفت و در سال جاری 18 هزار نفر از مردم استان البرز، یارانه‌های خود را به نیازمندان اهدا کرده و با طی مراحل قانون متعهد شدند که ماهانه یارانه‌های آنها به افراد نیازمندی که خود آنها مشخص کرده‌اند، تحویل داده شود.
لازم به توضیح است، بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها، هر ایرانی ماهانه بیش از 45 هزار تومان یارانه دریافت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار