کد خبر: ۱۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴ 09 March 2015
 به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی، در آیینی سه هزار و 500 هزار اصله نهال غیرمثمر روز دوشنبه در پارک تندرستی فردیس بین مردم توزیع شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین نیز توسط شهروندان فردیس تعدادی نهال در پارک تندرستی این منطقه کاشته شد. 
فرماندارفردیس در این آیین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ و گسترش فضای سبز و کاشت درخت گفت: باید سخنان معظم له را فصل الخطاب قرار دهیم و نگاه ویژه به حفظ منابع طبیعی ومحیط زیست داشته باشیم .
مهدی مهرور، هفته درختکاری فرصت مناسبیی برای توجه بیشتربه این امر مهم دانست و بیان کرد: می توان با غرس نهال در مناطق مستعد، بخشی از کمبودهای حوزه محیط زیست و پوشش گیاهی را جبران کرد و در توسعه فضای سبز شهرستان گام موثری برداشت.
وی گفت: برای مقابله با معضل ریزگردها توسعه فضای سبز یک ضرورت است و همه باید در این زمینه وارد عمل شوند.
مهروردر ادامه به نقش حفظ و گسترش فضای سبز در تصفیه و مطلوب ساختن هوای شهرستان فردیس اشاره کردو افزود: امروز با مشارکت شهروندان می توان گامی بلند در این راستا برداشت.
شهردار منطقه سه کرج نیزگفت: یکی ازبرنامه های محوری شهرداری این منطقه توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی است .
محمدرضا سیفی افزود:سرانه فضای سبز در این منطقه به ازای هر نفر 5/6 متر مربع است که درصدد ارتقای سطح فضاهای سبز منطقه هستیم.
شهردار منطقه سه کرج گفت: پارک تندرستی 14هکتار مساحت دارد که فاز اول آن به مساحت هشت هکتار به بهره برداری رسیده و فاز دوم این پارک با مساحت شش هکتارفضای سبز و کاشت درخت در دست اجراست.
وی افزود: منطقه سه کرج 26 پارک به مساحت 120 هزار متر مربع دارد.
شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت زیر پوشش خدماتی شهرداری های سه و 10 کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار