با آغاز راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در استان البرز، فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود در سراسر این استان طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۱۲۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 04 November 2015
در روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، ده‌ها هزار نفر از مردم ولایی و انقلاب ساکن شهرستان‌های مختلف استان البرز که در پیشاپیش آنها، دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، راهپیمایی بزرگی را از دقایقی قبل آغاز کردند.
هم اکنون هزاران نفر از مردم شهرستان‌های کرج، اشتهارد، فردیس‌، نظرآباد، طالقان و ساوجبلاغ در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور داشته و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان را آغاز کردند.
یکی از نکات مهم راهپیمایی سیزدهم آبان امسال در استان البرز، افزایش شعارهای مرگ بر آمریکا بود.
شعار مرگ بر آمریکا در حالی از سوی مردم انقلابی استان البرز سر داده می‌شود که عده‌ای در ماه‌های اخیر به بهانه مذاکرات هسته‌ای، قصد حذف کردن آن را از ادبیات سیاسی ملت ایران داشتند.
همچنین امسال شعار مرگ بر آل سعود نیز به شعارهای راهپیمایان اضافه شده است.
این شعار به دنبال افزایش ناکارآمدی و جنایت آل سعود و همراهی این رژیم با استکبار جهانی در سرکوب قیام‌ امت اسلام سرداده می‌شود.
بر اساس این گزارش، حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب استان البرز در راهپیمایی امسال از همان دقایق ابتدایی چشم‌گیر توصیف شده است.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار