کد خبر: ۱۲۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳ 08 November 2015
فرمانده یگان حفاظت زندان های استان البرز گفت که به منظور آمادگی نیروهای یگان وظیفه زندان های استان البرز با مشارکت یگان های ویژه نیروی انتظامی مانور ضد شورش، در دو مرحله روز و شب، در ندامتگاه فردیس برگزار شد.

سرهنگ مرید فولاد وند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مانور مشترک یگان حفاظت اداره کل زندان های استان البرز و ناجای استان البرز با حضور معاونین و روسای ادارات زندان های البرز، فرمانده انتظامی و معاونین فرماندهی استان البرز، آتش نشانی شهر کرج و استان البرز، یگان امداد و یگان های ویژه استان البرز ، یگانهای انتظامی شهری و کلانتری های استان البرز، فرماندهان واحدهای حفاظت زندانهای کرج وفردیس باهدف پیشگری و افزایش توان مقابله و آمادگی لازم در زمان اغتشاش، شورش و گرونگان گیری احتمالی صورت گرفت .

وی اظهار کرد: در ابتدای این مانور نیروهای فرضی که شامل، گروهان ضد شورش زندان و همچنین ضربت ناجا ضمن استقرار در مکانهای فرضی وپوشش بخش های مختلف کنترل محل شورش را به اختیار گرفته و با دستگیری اخلال گران ودشمن احتمالی مانور خود را به پایان رساندند .

وی یادآور شد: این مانور4ساعته با تماس با پلیس 110آغاز شد و بعد از حضور در مدت زمان 10دقیقه ،بر اساس برنامه طراحی شده مانور وبا موفقیت و با انسجام خوبی که در نیروهای مستقر در مانور وجودداشت به کار خود پایان داد.

فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان البرز با تشریح فعالیتهای یگان حفاظت زندان های استان البرزگفت: مردم خوب استان البرز اطمینان داشته باشندما سنگر بانان عرصه امنیت و اصلاح و تربیت با اعتقاد به اصول حاکم بر زندانها که نشات گرفته از خون شهدای گرانقدری همچون شهید لاجوردی ، شهید کچویی و شهید مراد خانی و سایر شهدای این عرصه می باشد در برابر هر گونه ناامنی ،که باعث عدم امنیت در جامعه گردد آماده هستیم وپیام این مانور نیز همین می باشد.

این مانوردر سال 94 دومین مانور ضد شورش زندانهای البرز بوده است که مانور نخست با همین کیفیت در ندامتگاه کرج برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار