کد خبر: ۱۳۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 17 November 2015

عضو شورای شهر کرج بر ضرورت احداث مجموعه‌های سلامتی و جاده تندرستی در نقاط مختلف کلانشهر کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد باغستانی صبح امروز در حاشیه بازدید میدانی از منطقه 9 کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدمات به مردم یکی از مهمترین وظایفی است که شهرداران باید به آن جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: تقویت خدمات در نقاط مختلف و به ویژه در نقاط محروم و کم برخوردار بیش از مناطق دیگر باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اعلام اینکه مردم از ما مسئولان انتظار دارند تا زمینه خدمت رسانی را بیش از پیش فراهم کنیم خاطرنشان کرد: خدمات عمرانی در مناطق مختلف کرج باید شتاب بیشتری به خود بگیرد تا شاهد توسعه و پیشرفت کرج در همه زمینه‌ها باشیم.

باغستانی در ادامه سخنان خود با اهمیت برشمردن سلامت مردم بر تقویت ورزش‌های همگانی در پارک‌های محلات تأکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم در این عرصه به موفقیت دست پیدا کنیم، لازم است تا بسترهای حضور مردم در پارک‌ها به منظور انجام ورزش‌های همگانی ایجاد کرده و سلامت آنان را افزایش دهیم.

وی ایجاد و احداث مجموعه‌های سلامتی و جاده تندرستی را در پارک‌های محلات ضروری دانست و گفت: ایجاد یک چنین مجموعه‌هایی می‌تواند مردم را تشویق و ترغیب به ورزش کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود با تأکید بر توسعه فضاهای فرهنگی در نقاط مختلف از مسئولان خواست تا در این حوزه نیز اقدامات لازم را انجام داده با توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی سلامت جامعه را بیش از پیش فراهم کنند.

باغستانی نقش ایجاد فضاهای سبز را نیز در ارتقای شادابی و نشاط مردم مهم ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه توسعه فضاهای سبز در کلانشهر کرج با یک برنامه‌ریزی منسجم پیش رفته است اما لازم است تا این مهم در تمامی نقاط به صورت یکسان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار