کد خبر: ۱۳۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 26 November 2015

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 34 مورد تعطیلی محل کسب به مدت 6 ماه برای این اصناف صادر شده است، گفت: 167 مورد نصب پلاکارد بر سر در واحد صنفی در سطح شهرستان کرج انجام شده است.

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به نصب پلاکارد بر سر در واحدهای صنفی متخلف، اظهار داشت: براساس قانون نظام صنفی، برای اصنافی که دچار تکرار تخلف می‌شوند، تعطیلی 6 ماهه محل کسب، تعلیق پروانه کسب و نصب پلاکارد بر سر در واحد صنفی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 34 مورد تعطیلی محل کسب به مدت 6 ماه برای این اصناف صادر شده است، افزود: 167 مورد نصب پلاکارد بر سر در واحد صنفی در سطح شهرستان کرج انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: واحدهایی که دچار تقلب، کم‌فروشی و گران فروشی می‌شوند، براساس قانون برخوردهای مذکور با آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اخیراً نیز بر اساس قانون قاچاق، هر واحد صنفی که مرتکب قاچاق کالا شود، تعطیلی واحد صنفی و تعلیق پروانه کسب به مدت 6 ماه را به دنبال دارد، گفت: نصب پلاکارد بر سر در واحد صنفی درباره چنین تخلفاتی نیز صورت می‌گیرد.

مختاری خاطرنشان کرد: تخلف در مرحله اول و دوم جزای نقدی در پی دارد و در مرحله سوم علاوه بر جزای نقدی منجر به نصب پلاکارد می‌شود و سپس به تعطیلی محل کسب می‌انجامد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار