آیت‌الله حسینی‌همدانی با تأکید بر اینکه در همین استان خود ما هم بعضا برخی از مشاروان برخی از مدیران حرف‌های را می‌زنند که کاملا خط نفوذ جریانی در او دیده می‌شود، تأکید کرد: مدیران در انتخاب مشاور دقت لازم را داشته باشند چرا که گاهی این مشاوران شما را نابود و ساقط می‌کنند البته حرکت‌های که انجام می‌شود و حرف‌های که زده می‌شود مورد توجه است.
کد خبر: ۱۳۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 27 November 2015

به گزارش تابناک - البرز:آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حضور قشرهای مختلف مردم از سراسر جهان برای حضور در حرم امام حسین در اربعین خار چشم آمریکا و اسراییل و همه مستکبران است.

وی ادامه داد: اربعین آثار بسیاری دارد لذا حضور قشرهای مختلف مردم برای حضور در کربلا در روز اربعین نشانه اهتمام مردم به ائمه اطهار و عشق و ارادت آنان به امام حسین (ع)است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه چه نیرویی مردم را به سمت قبله گاه عشق و ارادت جمع می‌کند افزود: در اربعین این جمیعت عظیم چند میلیونی جمع می‌شوند و خروشی را به وجود می‌آوردند که رستاخیز عظیمی را برپا می‌کند.

حسینی همدانی تأکید کرد: ملت‌های مسلمان با حضور در این همایش عظیم قدرت شیعه را به نمایش می گذارند و عظمت و وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان را نمایش می‌دهند.

وی با بیان اینکه این جمعیت که هر یک از یک نژاد و رنگ هستند، خار چشم اسراییل و آمریکا و همه مستکبران عالم هستند.

خطیب جمعه کرج خاطرنشان کرد: روزهایی که تجمع عاشقان اهل بین در کربلا است روزهای لرزه بر اندام استکبار است چرا که این حضور هر چه را که دشمنان در طول سال رشته‌اند، پنبه می‌کند.

وی تأکید کرد: آنها می‌دانند که اگر این جمعیت یک اسلحه دست بگیرند چیزی از دنیای آنها باقی نخواهد ماند.

حسینی‌همدانی اعلام کرد: اربعین پیام‌هایی دارد و اگر کسانی در عاشورا فتنه‌گری کردند الان زمان بیداری آنها است.

وی تصریح کرد: اگر کسانی نیز در عاشورا جزو ساکتین فتنه بودند، اربعین روزی است که برگردند و خودشان را به خیل عظیم و اجتماع عظیم برسانند و جزو ساکتین نباشند.

امام جمعه کرج بیان داشت: اربعین باعث بیداری انسان‌ها در عرصه‌های مختلف است اربعین بیعت امت با امامش و ولی جامعه است.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های مکتب عاشورا بسیج است، افزود: همانطوری که مکتب امام حسین (ع) تمام شدنی نیست تربیت شدگان این مکتب نیز هرگز تمام شدنی نیستند.

وی با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی مانا است گفت: تا زمانی که اسلام باقی است تفکر بسیجی نیز هست چرا که تفکر بسیجی تفکر اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج اشاره کرد و گفت: بیانات معظم له روشنفکرانه بود و پیام‌های بسیاری داشت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به بحث نفود نیز اشاره‌ای جدی و اساسی داشتند، خاطرنشان کرد: نفوذ فردی و جریانی به مقوله‌ای است که باید به آن توجه شود.

حسینی همدانی با بیان اینکه معظم له، نفوذ جریانی را شبکه‌ای خطرناک برای کشور و آینده کشور و آرمان‌هایش تلقی کردند افزود: آنان خواسته‌هایی را که از کشور داند را را در قالب این شبکه نفوذ القا می‌کنند و در این راستا نخبگان و فرهیختگان در معرض این نفوذ قرار دارند.

وی تأکید کرد: این بیانات هشدار است که قبل از وقوع باید چاره کرد.

امام جمعه کرج اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ یک اعلام برای پیشگیری است که اگر مبتلا شویم درمان سخت خواهد بود.

*متأسفانه رگه‌های نفوذ جریانی در برخی ارکان نظام رخنه کرده است

وی با بیان اینکه متأسفانه رگه‌های نفوذ جریانی در برخی ارکان نظام رخنه کرده است، ‌گفت: برخی از سخنرانی‌ها و نظریه‌پردازی‌ها حاکی از نفوذ است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه این نفوذ در مسائل فرهنگی بسیار مشهود است افزود: متأسفانه در بحث فرهنگی نفوذ کاملا به چشم می‌خورد و برخی در داخل چنان به صراحت مسائل را مطرح می‌کنند که دشمنان این گونه نمی‌کنند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در همین استان خود ما هم بعضا برخی از مشاروان برخی از مدیران حرف‌های را می‌زنند که کاملا خط نفوذ جریانی در او دیده می‌شود، تأکید کرد: مدیران در انتخاب مشاور دقت لازم را داشته باشند چرا که گاهی این مشاوران شما را نابود و ساقط می‌کنند البته حرکت‌های که انجام می‌شود و حرف‌های که زده می‌شود مورد توجه است.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مکمل نفوذ نیز فرمایشاتی را داشتند گفت: این روزها بازار این موضوع نیز داغ است و نیروهای ارزشی و انقلابی و متدین را متهم می‌کنند و مورد هجمه قرار می‌دهند ک این کار کمک به دشمن است.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه عده‌ای دائم فقط نق می‌زنند بیان داشت: اگر به سابقه این افراد رجوع کنیم هیچ کار مثبت و قابل قبولی را در کارنامه خود ندارند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه ما با اسراییل غاصب کودک‌کش دشمن هستیم افزود: از هر فرصتی برای مبارزه با او استفاده خواهیم کرد.

*مجلس اساس کشور است و باید جلوی انحراف و کجی را بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مجلس اساس کشور است و جلوی انحراف و کجی را باید بگیرد بیان داشت: نمایندگان مجلس باید مدرس‌گونه عمل کنند اما در دوره‌ای که هستیم متأسفانه تذکرات لازم به دستگاه‌ها داده نمی‌شود.

حسینی‌همدانی ادامه داد: در حال حاضر مسیر فرهنگی و اقتصادی در کشور مورد قبول نیست و منویات رهبری در آن مورد لحاظ قرار نگرفته است و برنامه روشنی از سوی دست‌اندرکاران و دولت ارائه نمی‌شود، از طرفی مجلس هم حرکتی را در این‌باره انجام نداده است.

وی با تأکید بر اینکه در استان ما نیز برای حل مسائل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باید راهکاری اساسی اندیشیده شود افزود: به هم چیز نباید سیاسی نگاه کرد چرا که اگر به مسائل فرهنگی و اجتماعی سیاسی نگاه شود جامعه از بین می‌رود.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود به بحث انتخابات اشاره کرد و اظهار کرد: هیجان یک عده‌ای یواش یواش در این انتخابات دارد زیاد می‌شود، لذا مردم خوب این فعالیت‌ها را رصد می کنند.

وی ادامه داد: گاهی برای این انتخابات عده ای پول‌هایی را خرج‌ می‌کنند که اصلا قابل قبول نیست.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه ریشه این پولها که معلوم نیست از کجا است افزود: عده‌ای با خرج کردن پول‌های کلان با کلک و حقه‌بازی تلاش می‌کنند که وارد جایی بشوند که برای خدا کار کنند که این حقه بازی است این پول‌هایی که خرج می‌شود معلوم نیست ریشه‌اش کجاست.

وی از مردم خواست تا خوب رصد کنند و صلاحیت افراد را ببینند.

حسینی‌همدانی گفت: در این راستا افرادی که در خودشان صلاحیت می‌بینند برای گرم شدن تنور انتخابات وارد شوند اما اگر هم می‌بینند زمینه‌ای را ندارند کار را زیاد شلوغ نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار