کد خبر: ۱۴۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 15 December 2015


مدیرراهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: برغم بارش برف در مناطق مختلف استان، راه های البرز باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

عباس صفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راهداران البرز شب گذشته برای بازنگه داشتن جاده های این استان حدود 800تن ماسه و نمک در راه های کوهستانی و اصلی پخش کردند.

وی ادامه داد:بارش برف از ساعت 20 شامگاه دوشنبه در استان البرز آغاز شد و تا سه بامداد به صورت بارش برف و باران ادامه داشت .

صفری بیان داشت: شامگاه گذشته تا کنون در ارتفاعات استان البرز و آزادراه تهران-کرج-قزوین و محورهای کوهستانی بارش برف به صورت متناوب وجود دارد که با تلاش راهداران اکنون تمام محورهای مواصلاتی این استان باز است.

مدیر راهداری استان البرز با اشاره به اینکه در سال جاری در این استان 25هزار تن ماسه و نمک ذخیر شده است، گفت: سعی نیروهای راهداری بر این است که تا حد ممکن از ماسه و نمک برای بازگشایی معابر استفاده نشود چراکه این امر آسیب جدی به محیط زیست وارد می کند.

این مسئول اظهار کرد: شامگاه گذشته به علت بارش های متناوب کاهش دید در آزاد راه کرج-قزوین-تهران وجود داشت به طوری که رانندگان با سرعت حدود 40 کیلومتر در این آزاد راه تردد می کردند.

استان البرز دارای یک هزارو 500 کیلومتر آزادراه،بزرگراه، راه اصلی و فرعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار