نماینده ولی فقیه در استان البرز
آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی گفت: مطالبی برای گفتن است که اگر این مطالب را بیان کنم عده‌ای باید از این استان بروند، چرا که جای آنان در این استان نیست.
کد خبر: ۱۵۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 25 December 2015
آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک ولادت حضرت مسیح به تمام پیروان ادیان الهی اظهار داشت: قرآن از ویژگی‌های حضرت مسیح بسیار گفته است و حضرت مسیح بود که بشارت آمدن رسول نور و رحمت را داد.
وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حفظ وحدت امت‌های اسلامی در همه دوران‌ها افزود: با شروع بیداری اسلامی که حرکت به سمت وحدت امت‌های اسلامی داشته است، استکبار و دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای به ثمر ننشستن این وحدت بیشتر کردند.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همیشه در تلاش هستند تا موجودیت و تمامیت امت اسلامی را از بین ببرند لذا با تفرقه‌افکنی‌ها بین شیعه و سنی و اختلاف انداختن بین علمای اهل سنت و شیعه می‌خواستند به اهداف خود برسند که موفق نشدند.
حسینی همدانی تصریح کرد: در این راستا شیعه‌ای را درست کردند که انگلیس مروج اوست و تسننی را تشکیل دادند که آمریکا تبلیع‌کننده اوست.
وی ادامه داد: بر این ساس آن چیزی که دوای درد امت اسلامی است چه در آینده و امروز وحدت است و همه باید تلاش کنند تا جلوی سوءاستفاده‌های دشمن را بگیرند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان داشت: یکی از مهمترین دستورات دین داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی است و این که همیشه در صحنه حضور داشته باشید.
حسینی همدانی خاطرنشان کرد: لذا تربیت‌شدگان مکتب الهی هرگز از این مهم غفلت ندارند و نمونه بسیار روشن آن انقلاب اسلامی و مراحلی که در جریان انقلاب روی داد.
وی یکی از مهمترین نشانه‌های داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را حرکت بی‌نظیر و ولایتمدار و دیندار مردم ایران در 9 دی سال 88 عنوان کرد و گفت: به حق آن روز ماندگار یکی از ایام‌الله در تاریخ انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: روز 9 دی روز کمک خدا برای پیروزی امت اسلامی بود.
وی 9 دی 88 را اوج آگاهی و بیداری مردم عنوان کرد و اظهار داشت: مردم وقتی دشمن و دشمنی را با ملت دیدند و وقتی دیدند ه پشت پرده فتنه‌گران، از بین بردن انقلاب اسلامی است یک لحظه هم درنگ نکردند و به صحنه آمدند.
‌نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در انتخابات 88 عده‌ای خیانت کردند، عده‌ای لغزیدند و با ادعای تقلب، نظام اسلامی را متهم به دروغگویی کردند،‌ گفت: افراد ساده‌لوح و بی‌بصیرت را به میدان آوردند و لطماتی را به نظام وارد کردند، آنان خیال می‌کردند که نسل سوم انقلاب از انقلاب جدا شده اما زهی خیال باطل.
حسینی همدانی بیان داشت: همین نسل سوم انقلاب وارد معرکه و میدان شد و آن حماسه ماندگار را به وجود آورد.
وی با تأکید بر اینکه 9 دی مثل 22 بهمن همیشه زنده است،‌ خاطرنشان کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند که این حماسه بزرگ را  کمرنگ جلوه دهند و در برگزاری یادآوری آن حماسه کوتاهی می‌کنند.
وی با دعوت از همه مردم در روز 9 دی گفت: وعده ما 9 دی در مصلای کرج است تا با حضور خود به کسانی که تلاش می‌کنند تا عناصر فتنه را تطهیر کنند و می‌خواهند این عناصر از ذهن ملت پاک کنند، نشان دهیم که  9 دی علامت نصرت الهی بر ملت ایران بود.
حسینی همدانی اعلام کرد: مطالبی برای گفتن است که اگر این مطالب را بیان کنم عده‌ای باید از این استان بروند، چرا که جای آنان در این استان نیست.
وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در انتخاب باید دقت کرد تا خواب‌های پریشانی که برای انقلاب دیده‌اند هرگز تعبیر نشود.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: مردم در انتخاب باید سابقه‌ها و خط مشی‌های کاندیداها را مدنظر داشته باشند.
حسینی همدانی با تأکید اینکه یادمان نرود که ما دشمن درجه یکی همچون آمریکا داریم، افزود: رویکرد آمریکا با نظام اسلامی در همه مسائل خصومت است و در هیچ زمانی تا الان آمریکا راست نگفته و هرگز با صداقت رفتار نکرده است.
وی ادامه داد: بهترین مصداق عدم صداقت آمریکا همین مسئله هسته‌ای کشور است که با عناد تمام در حال مذاکره و بعد از مذاکره آن را نقض می‌کند و بر وفق و میل رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه الان در حال اقدامات عجولانه اعتمادسازی هستیم، اظهار کرد: متأسفانه دوستان ما با عجله دارند یک مسیری را طی می‌کنند از آن طرف آمریکا چه می‌کند؟ هیچ‌یک از تحریم‌ها را برنداشته است.
حسینی همدانی گفت: اولین تحریم پسا برجام را رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران امضا کرد، امضای مصوبه کنگره آمریکا مبنی بر اعمال قانون محدودیت ویزای مسافرانی که به ایران آمدند که این سنگ‌اندازی در مسیر برجام است این یعنی اعمال غیرمستقیم تحریم‌ها علیه کشور.‌
وی با تأکید بر اینکه تحریم‌ها باید برداشته شود،‌ بیان داشت: اما در مقام عمل قانونی را وضع کردند که تحریم‌ها باقی بماند این همان است که رهبری ده‌ها بار فرمودند که این جرسومه فساد و تباهی قابل اعتماد نیست، در این راستا چرا دستگاه دیپلماسی کشور ساکت شده؟ چرا اجازه می‌دهید تحقیرمان کنند؟ این قابل فهم و درک نیست.
وی ادامه داد: دولت و دستگاه دیپلماسی کشور به طور قاطع به این یاوه‌گویی‌هایی که در شأن ملت قدرتمند ایران نیست باید پاسخ بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار