نماینده ولی فقیه در استان البرز:
در این شرایط لازم است که مسئولان استانی به طور جدی با حفر چاه‌های غیر مجاز و استفاده غیر‌قانونی از منابع آب زیرزمینی که متعلق به همه مردم است، برخورد کنند.
کد خبر: ۱۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۸ 21 March 2015
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: شعار مرگ بر آمریکا هرگز از ادبیات سیاسی ملت ایران پاک نشده و فراموش نمی‌شود.
نماز سیاسی – عبادی جمعه این شهرستان در آخرین روز سال 1393 با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری با شکوه خاصی برگزار شد.
خطیب جمعه کرج آیت الله سید محمد‌مهدی حسینی‌همدانی در بخشی از خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به بارش اندک برف و باران طی سال 93 اشاره کرد و گفت: بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) باید نماز باران در سراسر استان اقامه شود.
حسینی‌همدانی افزود: مردم و علمای دینی با اقامه نماز باران در نوروز امسال، از پروردگار طلب عفو و نزول نعمات آسمانی داشته باشند.
وی متذکر شد: البته باید کارهای دیگری را نیز در اولویت قرار داده و در این شرایط لازم است که مسئولان استانی به طور جدی با حفر چاه‌های غیر مجاز و استفاده غیر‌قانونی از منابع آب زیرزمینی که متعلق به همه مردم است، برخورد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری هر سال توسط مقام عظمای ولایت گفت: این نامگذاری‌ها تنها مخصوص یک سال نیست و باید به طور مداوم به آن توجه داشته باشیم.
حسینی‌همدانی افزود: همه مسئولان باید در این زمینه تلاش کرده و برای برآورده شدن منویات و رفع دغدغه‌ها معظم‌له تلاش کنند.
وی همچنین به مذاکرات هسته‌ای ایران با اعضای 5‌+‌1 اشاره کرد و گفت: یک شعار در طول تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان لوگوی مبارزاتی ملت ایران و نشان نظام مقدس جمهوری شناخته می‌شود و آنهم شعار مرگ بر آمریکا است.
حسینی‌همدانی اظهار داشت: امروزه هر کس در جهان می‌خواهد علیه ظلم مبارزه کرده و از مظلوم حمایت کند، مبارزه خود را با شعار مرگ بر آمریکا آغاز می‌کند.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی نخستین کشوری بود که این شعار را مطرح کرد و جهانیان ما را با این شعار ضد استکباری و ضد استعماری می‌شناسند.
آیت‌الله حسینی‌همدانی در پایان تاکید کرد: بنابراین شعار مرگ بر آمریکا هرگز از ادبیات سیاسی ملت ایران پاک نشده و فراموش نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار