کد خبر: ۱۶۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 12 January 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: پرونده اختلافات شهرداری و شورای شهر نظرآباد در روزهای آینده بسته می‌شود.

هیربد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر و به دنبال افزایش اختلافات برخی از اعضای شورای شهر نظرآباد و شهرداری مسائلی مطرح شد که به سود مردم منطقه نیست.

وی افزود: در همین راستا گزارشی از سوی فرماندار نظرآباد دریافت کردیم، مبنی بر اینکه تداوم اختلافات موجب شده است که به بخش مهمی از نیازها و مطالبات مردمی از سوی مدیریت شهری پاسخ گفته نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در چنین شرایطی چگونه باید برای رفع اختلافات و مشکلات پیش‌ آمده اقدام کرد، گفت: قانون اختیاراتی را به مدیریت ارشد استان داده است که ما نیز از تمام این اختیارات برای دفاع از منافع مردم استفاده می‌کنیم.

معصومی افزود: در ابتدا تلاش کردیم که با برگزاری جلسات متعدد، طرفین را به رفع اختلاف دعوت کنیم و در این زمینه بارها جلساتی در استانداری البرز به صورت جمعی و حتی انفرادی با اعضای شورا و شهردار نظرآباد برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: این تلاش‌ها نتیجه نداد و در نهایت اختلافات همچنان ادامه دارد، لذا تاکید کردیم این پرونده را به شورای حل اختلاف استان ارجاع خواهیم داد و هشدار دادیم تصمیم‌های قانونی را برای پایان دادن به اختلافات موجود اتخاذ می‌کنیم.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: در جلساتی که به همین منظور برگزار شد، صحبت‌های اعضای شورای شهر و شهردار نظرآباد استماع شد و تلاش بسیاری انجام دادیم که اختلافات در این جلسات برطرف شود، اما برخی‌ها نمی‌خواهند به فکر رفع مشکلات مردم باشند و تلاش در جهت توسعه و آبادانی نظرآباد در اولویت آنها نیست.

معصومی ادامه داد: بنابراین مقرر شد تصمیم‌هایی براساس اختیاراتی که استانداری البرز و شورای حل اختلاف دارد، اتخاذ شود؛ به طور قطع تداوم این وضعیت به سود مردم نظرآباد نیست.

وی اظهار کرد: به مردم نظرآباد قول داده‌ایم که ظرف کمتر از یک هفته این پرونده برای همیشه بسته شود و دیگر اجازه نمی‌دهیم که اختلافات موجود، مانعی در جهت اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در منطقه باشد.

این مسئول در پایان گفت: از مردم نظرآباد می‌خواهیم که یک هفته دیگر صبر و تحمل داشته باشند و به زودی تصمیم‌ قاطعی در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار