فاصل کرج تا چالوس 9 ساعته طی شد
آنها به خبرنگار تابناک گفتند که در محدوده پل کندون بالاخره یک تیم از هلال احمر را مشاهده و به آنها مراجعه کردند، اما کمکی به فرزندشان نشد و ماموران هلال احمر می گفتند که باید به کرج و بیمارستانی در این شهرستان مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 29 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی هفته های اخیر، مدیران دستگاه های عضو ستاد تسهیلات نوروزی وعده های بسیاری برای ارائه خدمات به مسافران دادند.
از جمله این وعده ها، کنترل ترافیک محورهای برون شهری به ویژه جاده چالوس، استقرار مراکز عرضه بنزین سیار و استقرار تیم های امداد و نجات هلال احمر و اورژانس بود.
اما مسافرانی که بامداد یکشنبه نهم فروردین در جاده چالوس بودند، کمتر از این خدمات بهره مند شدند.
یکی از مسافران به خبرنگار تابناک گفت: حدود ساعت 20 روز شنبه هشتم فروردین از چالوس به سمت کرج حرکت کردیم و در نهایت حدود ساعت 5 صبح روز یکشنبه نهم فروردین و با سپری کردند بیش از 8 ساعت و 30 دقیقه به مقصد رسیدیم.
محمدرضا بازرگانی افزود: در طول مسیر کمتر با ماموران دستگاه های امداد و نجات از جمله هلال احمر و اورژانس مواجه شدیم، ضمن اینکه در این مسیر که بیش از 130 کیلومتر است، به صورت محدود ماموران پلیس راه را دیدیم که بیشتر هم در ابتدا و انتهای شهرهایی مانند مرزن آباد و ورودی کرج مستقر بودند.
مسافر دیگری که یک زوج جوان و دارای پسر بچه ای 4 ساله بودند، به خبرنگار تابناک گفتند: ما بیش از 12 ساعت در خودرو شخصی خود بودیم و همین امر موجب افت فشار و خستگی بیش از حد فرزندمان شد.
این زوج مدعی بودند که در طول مسیر برای کمک به فرزندشان هیچ مامور مرکز فوریت های پزشکی را ندیده و تلفن همراه آنها نیز آنتن نمی داد.
آنها به خبرنگار تابناک گفتند که در محدوده پل کندون بالاخره یک ایستگاه هلال احمر را مشاهده کرده و به ماموران هلال احمر مراجعه کردند، اما کمکی به فرزندشان نشد و ماموران هلال احمر می گفتند که باید به کرج و بیمارستانی در این شهرستان مراجعه کنند.
نکته مهم این است که در آن شرایط طی کردن فاصله تونل کندوان تا کرج به دلیل ترافیک بسیار سنگین بیش از 3 ساعت زمان نیاز دارد و بیمار اورژانسی توان تحمل این زمان طولانی را ندارد.
البته خبرنگار تابناک که خود شب کابوس واری را در جاده چالوس گذرانده، اعلام کرد که در این شب چند بار تصادف هایی اتفاق افتاد و در فاصله زمانی اندکی ماموران پلیس راه خود را به محل رسانده و از قفل شدن ترافیک جلوگیری می کردند.
به نظر می رسد که حجم مسافرت مردم استان های تهران و البرز به سمت استان های شمالی از جاده چالوس در ایام تعطیل به اندازه ای است که دیگر این جاده جوابگوی نیاز مسافران نبوده و دستگاه های مختلف هر چقدر تلاش کنند، باز هم قادر به کنترل مشکلات و رفع کاستی ها نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار