کد خبر: ۱۷۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 08 February 2016

فرمانده حوزه 8 بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) از برپایی 10 ایستگاه فرهنگی و صلواتی توسط پایگاه‌های این حوزه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج ، سرهنگ غلام قربانی بیان داشت: طبق ماموریت محوله، پنج پایگاه تحت نظر این حوزه موظف به برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در روز راهپیمایی شده‌اند تا با تکریم راهپیمایان و اهدای بسته‌های فرهنگی به آنان، پایمردی و مجاهدت مردم به انقلاب و حفظ آرمان‌های آن را مورد تجلیل قرار دهند.

فرمانده حوزه 8 بسیج حضرت سیدالشهدا(ع)، اضافه کرد: پایگاه‌های شهید کلانتری، شهید سلطانی، شهید جهان آرا، شهید ملک زاده، شهید فرخنده بخت از سازمان‌های پایانه‌ها، اتوبوسرانی، موتوری، تاکسیرانی، آتش نشانی و شهرداری مرکز مسئول اجرای این برنامه ها در روز 22 بهمن ماه هستند.

قربانی به تجربه برپایی این ایستگاه‌ها در روز قدس امسال و آثار مثبت آن بین راهپیمایان اشاره کرد و افزود: در این ایستگاه‌ها برای اقشار مختلف بسته‌های فرهنگی تهیه شده که از این جمله آن کودکان هستند.

به گفته وی، توزیع بادکنک، برپایی ایستگاه نقاشی و پذیرایی از جمله بخش‌هایی است که برای کودکان شرکت کننده در راهپیمایی روز شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.

این مسئول، به برگزاری حدود هشت نشست برای هماهنگی اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر در سطح بسیج مرکز، سازمان‌ها و مناطق اشاره کرد و گفت: تبلیغات بصری و میدانی سطح شهر نیز از سوی این حوزه و پایگاه‌های تابعه به اجرا در آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار