کد خبر: ۱۸۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 19 February 2016

مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی شهرداری کرج از عملیاتی شدن طرح فضای سبز اطراف ‏مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج،‌ محسن برجی افزود: با توجه به اینکه مساجد موجود در هر محله به عنوان پایگاه اجتماعی آن محله محسوب می‌شود، به این منظور معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و شروع سال جدید در نظر دارد با مشارکت و محوریت مساجد محلات مختلف موجود در 12 منطقه شهرداری کرج، اقدام به توسعه و ترمیم فضاهای سبز محلات کند.

وی اظهار داشت: این طرح در راستای مشارکت شهروندان در هفته درختکاری و روز درختکاری با محوریت مساجد و مشارکت شهروندان در 12 منطقه شهرداری کرج انجام می‌شود.

برجی خاطر نشان کرد: مساجدی که تمایل به همکاری با شهرداری کرج برای توسعه فضای سبز در محلات خود دارند، لازم است درخواست کتبی از مسجد را به مدیریت اجتماعی شهرداری کرج واقع در بلوار بلال، ساختمان شهرداری مرکز، طبقه هفتم تحویل دهند تا پس از بررسی کارشناسانه اقدامات لازم برای مشارکت شهروندان با محوریت توسعه فضاهای سبز شهری انجام پذیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: مساجد می‌توانند درخواست کتبی خود را تا پنجم اسفندماه به این مدیریت تحویل دهند تا مقدمات کار در روز 14 اسفندماه روز جمعه فراهم شود.

مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی شهرداری کرج در پایان گفت: مساجد نیز می‌توانند پس از درخواست و تایید از سوی مدیریت اجتماعی شهرداری کرج، به شهروندان محله خود فراخوان دهند و از آنها دعوت کنند که در این روز جهت مشارکت در توسعه فضای سبز مسجد محله خود شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار