کد خبر: ۱۸۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 23 February 2016

پس ازخلق حماسه های مختلف ازسوی ملت ایران، این بار چشم جهانیان به عرصه مشارکت سیاسی سرنوشت ساز انتخابات هفتم اسفندماه دوخته شده تا بار دیگر پشتوانه مردمی نظام به رخ کشیده شده و دشمنان مایوس و ناامید شوند.
پنج نامزد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان البرز  در گفتگویی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرده و آنها را موجب یاس دشمنان دانستند.
حجت الاسلام و المسلمین صادق رزاقی با اعلام اینکه حضور حداکثری برای تقویت بنیان نظام اهمیت دارد، گفت: انتخابات همیشه یک رفراندوم است چراکه وقتی مردم به شخص مورد نظر خود رای می دهند یعنی به جمهوری اسلامی نیز رای می دهند که مایه تقویت نظام جمهوری اسلامی است .
این نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان البرز افزود: ازطرف دیگر این دشمنانی درداخل و خارج داریم خدا درقرآن کریم می گوید: راه و استراتژی مقابله دشمنان ایجاد خوف در بین آنان است و این حضور حداکثری خوف را در دشمنان ایجاد می کند .
وی خاطرنشان کرد: توصیه می شود احزاب بنابر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند حتی اگر مرا قبول ندارند شرکت داشته باشند، حضور یابند چراکه همه عرق به سرنوشت کشور دارند.
نامزد دیگر انتخابات خبرگان رهبری دراستان البرز نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات زره پولادین در مقابل مستکبران است و اگر ملتی بخواهد از آسیب ها محفوظ بماند، زره آن در برابر تهدیدها انتخابات است.
حجت الاسلام والمسلمین حسین تاج آبادی افزود: درانتخابات پیش رو ، ملت ایران قدرت معنوی خود را به رخ دشمن می کشد و یک ملت اگر بخواهد سرمایه معنوی خود را نشان بدهد می تواند دست به انتخاب بزند،چنانچه امروز چشم ملت های مسلمان جهان به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده است.
وی ادامه داد: حضور در انتخابات در واقع اهمیت دادن به سرنوشت کشور است و برگزاری قانونی و سالم چنانکه رویه چند دهه گذشته بوده است.
به گزارش ایرنا تاج آبادی افزود:در کنار مساله اهمیت اصل حضور باید شاخصه های کاندیدای اصلح نیز مورد توجه قرار گیرد و نخبگان حوزه و دانشگاه در این راستا رسالت مهمی بر دوش دارند.
حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی نامزد دیگر خبرگان رهبری دراستان البرز هم در گفت و گو با ایرنا، اصل انتخابات را نشانه مردم سالاری دینی خواند و افزود: میزان حضور درعرصه های مشارکتی بسیار مهم است و دامنه حکومت در قشرهای مختلف تکثیر می شود .
وی یادآورشد: حضورحداکثری حداقل صفحه اعتراض را علیه ما باز می کند و با این نوع حضور می توان مقابل دشمنان ایستاد .
کازرونی با تاکید براینکه حضور حداکثری عزت به بار می آورد اضافه کرد: حکومت حداقلی همواره زمینه سوء استفاده دیگران بوده بنابراین باید با این حضور در عرصه های مشارکتی دشمنان را ناامید کنیم .
وی با اشاره به اینکه درعرصه های تصمیم سازی گروه های مختلف می خواهند به مطلوب خود برسند ادامه داد: باید از تخریب و تحقیر پرهیز کرد چراکه افرادی که دراین مسیر فعالیت می کنند منفور مردم هستند .
حجت الاسلام و المسلمین علی رحمانی فرد دیگر نامزد خبرگان رهبری در البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: حضور حداکثری مردم طعم دشمن را برای ضربه به نظام اسلامی کاهش می دهد .
وی اظهار کرد: علاوه بر قدرت و عزت نظام اسلامی،حضور حداکثری ترس و رعب دشمنان را از توطئه چینی برای کشور افزایش می دهد چراکه همواره پشتوانه نظام مردم هستند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری رای هر فرد را رای مثبت به تمامیت نظام جمهوری اسلامی است و درموازنه جهانی قدرت ما را افزایش می دهد یعنی قدرت ملی و مکتب ، ظهور و بروز و نهایت اقتدار ملی ما گسترش می یابد .
وی تاکید کرد: برای مشارکت نباید کاری کنیم که اختلافات بروز کند و از شعارهای ساختار شکن و متهم کردن دیگران باید پرهیز شود تلاشها باید اخلاقی در چارچوب دعوت به اقتدار ملی باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار