کد خبر: ۱۸۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 24 February 2016


معاون اجرایی و بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج توجه ویژه این سازمان به مناطق محروم و توزیع عادلانه امکانات در تمام مناطق شهر کرج را از اولویت‌های این مجموعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، حمید عبدالله پور با اشاره به اینکه در حال حاضر کرج 21 بازار روز فعال دارد، اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج در تلاش است، توازن در امر خدمت رسانی در تمام مناطق 12 گانه کرج ایجاد شود.

وی در ادامه به احداث بازارهای روز به عنوان یکی از خدمات این سازمان اشاره کرد و افزود: این بازارها به منظور تأمین نیاز شهروندان در دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید صورت گرفته است.

معاون اجرایی و بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج تسهیل در خرید مردم و ارتقای کیفیت فعالیت‌های خدماتی را از اولویت‌های عملکردی سازمان دانست و گفت: بهره‌گیری از نظرات شهروندان در راستای بهبود کیفیت بازار روزها همواره مد نظر قرار گرفته است.

عبدالله پور با اشاره به اینکه تنظیم ساعات کاری بازارها، کنترل کیفی محصولات، بازرسی‌های مستمر و دقیق و بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات شهروندان در بهبود خدمات رسانی این سازمان تأثیرات فراوانی دارد، اظهار داشت: موارد ذکر شده از رسالت‌های اصلی سازمان به شمار می‌رود.

وی ایجاد درآمد بیشتر به منظور خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان را از دیگر سیاست‌های سازمان نام برد و افزود: ایجاد درآمد پایدار در زمینه بازاریابی را از فعالیت‌های موثر سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج است که با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رکود اقتصادی جامعه، راهکار موثری برای بهبود شرایط اقتصادی سازمان به شمار می‌آید.

عبدالله پور در پایان سخنان خود از افزایش بازار روزهای تحت پوشش سازمان طی سال‌های آتی خبر داد و افزود: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد توازن در تعداد بازار روزها در مناطق 12 گانه کرج خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار