بلافاصله پس از پایان مسافرت‌های نوروزی
تنها در یک روز در آزادراه کرج - قزوین 65 خودرو با هم برخورد کرده و در یک روز دیگر 49 مصدوم حاصل تصادف خودروها در این محور بود.
کد خبر: ۱۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 07 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: البرز در طول تعطیلات عید و مسافرت‌های نوروزی دومین استان کشور از نظر تردد خودروها بود و بخش مهمی از بار ترافیکی کشور بر دوش البرزی‌ها سنگینی کرد.
در این میان آزاد راه کرج – قزوین یکی از مهمترین محورهای برون شهری کشور به شمار می آید و از سوی دیگر جزو پرحادثه ترین راه ها در ایام نوروز بود.
تنها در یک روز در این محور 65 خودرو با هم برخورد کرده و در یک روز دیگر 49 مصدوم حاصل تصادفات آزادراه کرج – قزوین بود.
دستگاه های مرتبط با موضوع ترافیک برای کاهش این خسارات ها طرحی هایی را در دستور کار دارند، از جمله اینکه یک ماه پیش از عید پلیس راه طی دستورالعملی حداکثر سرعت در این آزادراه را از 120 کیلومتر در ساعت به 100 کیلومتر کاهش داد.
حال پس از پایان مسافرت های نوروزی، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اصلاح و مرمت آسفالت آزاد راه کرج - قزوین را آغاز کرده است.
عباس صفری مدیر راهداری این اداره گفته است: با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی در این آزاد راه، بخشی از آسفالت و حفاظ و علائم اخباری آن دچار آسیب شده است.
وی بیان داشت: به همین علت اداره راه و شهرسازی استان البرز از امروز کار مرمت آسفالت، حفاظ، علائم اخباری، شانه سازی و سیستم روشنایی این آزاد راه را آغاز کرده است.
صفری ادامه داد: این آزاد راه در اجرای یک طرح ضربتی برای سفرهای تابستانی آماده می شود.
مدیر راهداری استان البرز ادامه داد: پاکسازی آب روها و پل های محورها از دیگر اقداماتی است که اجرایی شده است .
صفری اظهار کرد: همچنین در ایام نوروز خط کشی سطح آزاد راه کرج- قزوین کم رنگ شده که نیاز به رنگ آمیزی دوباره دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار