کد خبر: ۱۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 07 April 2015
مدیرکل امور بانوان استانداری البرز گفت: میسر توسعه کشور با آگاه‌سازی و توانمندسازی زنان هموارتر می‌شود.
بی‌بی عصمت سرفرازی، در گفت و گو با ایسنا طی سخنانی اظهارکرد: آغاز سال جاری و متقارن شدن با ایام فاطمیه نوید تازه‌ای را برای جامعه زنان رقم زد و امیدواریم گسترش بیشتری را در حوزه فعالیت زنان شاهد باشیم.
وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی و توجه به جایگاه و منزلت زنان، افزود: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز برنامه‌ریزی‌های خاصی را در دستور کار خود قرار داده تا در دو مسئله مهم جامعه زنان را در حوزه کاری قرار دهد و تمام قوای خود را برای به ثمر رسیدن این اهداف متمرکز کند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: توانمندسازی بانوان و استفاده از سرمایه‌های اجتماعی آنان ازحوزه‌های مورد توجه در سال جاری است تا با استفاده از ظرفیت بالای زنان تحصیل کرده در استان در رفع مشکلات جامعه گام‌های مثبتی برداشته شود.
سرفرازی ادامه داد: خوشبختانه آمار بانوان تحصیل کرده البرز چشمگیر بوده و باید با تلفیق دیدگاه سنتی و توان بالای بانوان تحصیل کرده برنامه‌ریزی شود تا از توانمندی بانوان به خوبی استفاده شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری البرز در پایان گفت: همانطور که مقام معظم رهبري هم فرمودند هيچ تفاوتي بين زن و مرد از ديدگاه اسلام در عرصه‌هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي وجود ندارد، بر همين اساس زنان بايد در عرصه‌هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و ... فعالیت خود را گسترش دهند که تحقق این مهم با حمایت مسئولان میسر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار