کد خبر: ۱۹۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 14 March 2016

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از آماده شدن این استان برای ارائه خدمات سفر به مسافران نوروزی و مردم خبرداد .

هیربد معصومی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر متشکل از دستگاه های اجرایی امداد و نجات ، فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری ها تمهیدات ویژه ای دراین زمینه پیش بینی شده است .

وی ادامه داد: از 25 اسفند ماه جاری لغایت 15 فروردین سال آینده شهرداری ها از اجرای پروژه های عمرانی غیر ضروری با هدف کاهش بار ترافیکی استان البرز منع شده اند و تمام دستگاه های اجرایی ملزم لیست کشیک خود را برای ارائه خدمات بهتر ارائه کرده اند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: براساس تجارب سال های گذشته نیز در جاده چالوس و محور کرج - قزوین با توجه به حوادث غیرمترقبه ای که شاهد بودیم محل های اسکان اضطراری فراهم شده است .

معصومی گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی البرز نیز با ذخیره سازی سوخت در جایگاه های سوخت رسانی بویژه چالوس ، محور کرج - قزوین ، طالقان و مکان های پرتردد از آمادگی لازم دراین بحث مهم برخوردار است .

وی اضافه کرد: پسماندهای مناطق گردشگری از جمله جاده چالوس نیز با همکاری شهرداری ساماندهی شده است .

معصومی با اعلام اینکه ستاد های بحران در شهرستان های استان البرز فعال شده ادامه داد: در شهرستان های کرج ،طالقان و بخش آسارا به دلیل تجربه سال گذشته در راستای بارندگی های شدید تمهیدات ویژه ای را دراین زمینه پیش بینی کرده اند .

معاون استاندار البرز با تاکید براینکه فعالیت تمام دستگاه های اجرایی حوزه ستاد خدمات سفر بصورت روزانه و مستمر کنترل می شود افزود: پایانه های مسافربری در این استان باید نسبت به تامین اتوبوس های برون شهری برای تردد مسافران فراهم کرده و شهرداریها نیز با تشکیل ستاد استقبال از بهار سیمای زیبای شهر را رقم زده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار