کد خبر: ۲۰۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 02 April 2016

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در انجام طرح‌های اقتصاد مقاومتی تلاش خود را دو چندان کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجمدجواد کولیوند ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان فردیس اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان در بخش‌های مختلف باید اجرایی کردن طرح‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی تأکید کرد: در این راستا باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در ابتدای نوروز الگو کارهای خود قرار داده و با اطاعت از فرامین ایشان اقتصاد مقاومتی را در رئوس کارهای خود قرار دهیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی اتحاد بیشتری را با هم داشته باشند تأکید کرد: در این راستا و برای اینکه شعار امسال به تحقق بپیوندد باید همه با هم تعامل و همبستگی بیشتری داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی را در کارهای خود به عنوان یک اصل قرار دهیم.

کولیوند در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم و توسعه خدمات باید به عنوان یکی از مهمترین اصول در رأس کاری مسئولان در سال جاری باشد گفت: رفع بیکاری و توسعه اشتغال و همچنین توسعه خدمات شهری باید به گونه‌ای باشد که در پایان سال جاری بتوانیم آمار و عملکرد درست و دقیقی را به مردم ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید از تمام توان و ظرفیت خود برای توسعه شهرستان و رفع مشکلات مردم استفاده کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار