کد خبر: ۲۰۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 05 April 2016


معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار البرز بر استفاده از توان بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار شامگاه امروز در جمع فعالان اقتصادی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای شکوفایی اقتصادی در استان البرز باید انجام داد استفاده از توان بخش خصوصی و فراهم کردن بسترهای حضور سرمایه‌گذاران است.

وی ادامه داد: این استان ظرفیت‌های لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران دارد لذا باید شرایطی فراهم شود تا سرمایه‌گذاران با آرامش و اطمینان بیشتری سرمایه‌گذاری‌های خود را در این استان انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که در استان البرز آغاز شده و تاکنون به اتمام نرسیده است به دلیل کمبود اعتبارات و نقدینگی است لذا اگر این پروژه‌ها با حمایت سرمایه‌گذاران انجام می‌شد، وضعیت بهتری را داشتند.

کامکار با اشاره به پروژه اتوبان همت کرج افزود: برای اتمام این پروژه در انتظار ارائه اعتبارات دولتی هستیم و همین امر روند توسعه این پروژه را به کندی مواجه کرده است.

وی تحقق توسعه اقتصادی در استان البرز را در سایه سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که تسهیلات بانکی به صنایع ارائه شود تا آنان بتوانند شرایط اقتصادی خود را رونق داده و فعال شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار