کد خبر: ۲۱۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 11 April 2016


مدیر کل استاندارد استان البرز گفت: رعایت دقیق استاندارد در تولید کالاها گامی مهم در راستای تحقق هر چه مطلوبتر اقتصاد مقاومتی است.

فتانه شکرالهی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بند 24 این سیاست بر افزایش پوشش استاندارد برای همه محصولات داخلی و ترویج آن تاکید کرده اند.

وی در بخش دیگر اظهاراتش با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید حمایت های لازم از کالاهای تولید داخل صورت گیرد تاکید کرد: باید با ارتقا کیفیت محصولات، استفاده مردم از کالاهای تولید داخل فرهنگ سازی شود.

مدیرکل استاندارد استان البرزگفت: اداره کل استاندارد نظارت های لازم را برای تطابق کالاهای تولیدی با معیارهای استاندارد انجام می دهد.

شکرالهی با بیان اینکه برای تحقق این موضوع هر کالای تولیدی باید یک استاندارد داشته باشد، تصریح کرد: در این زمینه معیارهای مورد توجه استاندارد، بررسی می شود.

وی با تاکید بر این نکته که اداره کل استاندارد به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: امسال نیز بر اساس سیاست های سال گذشته اقدامات لازم در این بخش انجام و طرح های مستمر استاندارد اجرایی می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح طاها افزود: اجرای هماهنگ استاندارد ( طرح طاها) برای جلوگیری از عرضه کالاهای بی کیفیت در این استان اجرا می شود.

وی، شناسایی و استاندارد سازی واحدهای تولیدی مشمول مقررات استانداردهای اجباری ، ارتقای سطح کیفی فرآورده ها به منظور تامین ایمنی و سلامت جامعه و اعتماد سازی و توجه عموم به نشان استاندارد ایران را از اهداف مهم اجرای طرح طاها برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار