کد خبر: ۲۱۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 20 April 2016


مدیرکل تعزیرات استان البرز با بیان اینکه فرد متقلب در پخش برنج نامرغوب بین هیئت مذهبی ۳۰۰ میلیون جریمه شده است گفت: با شهربازی‌هایی که سلامتی کودکان را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع می‌شود.

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج،‌ با اشاره به اینکه فردی در سال 92 سهمیه برنج را در استان البرز به منظور پخش در بین هیئت‌های مذهبی جذب کرده است اظهار داشت: این فرد بعد از تحویل برنج‌ها اقدام به تعویض آن‌ها با برنج‌های نامرغوب می‌کند.

وی با بیان اینکه به سبب شکایت هیئت‌های مذهبی، بازرسان متوجه موضوع می‌شوند، گفت: با اطلاع بازرسان و کارشناسی‌های متعدد پرونده برای این فرد تشکیل می‌شود.

مختاری با اشاره به اینکه این پرونده 7 نفر شاکی اعم از دستگاه‌های دولتی تا اشخاص حقیقی را داشته است،‌ افزود: در پی تشکیل پرونده، فرد خاطی 300 میلیون تومان جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات البرز ادامه داد: امروز مجموعه تعزیرات حکومتی با حضور شعبه قاضی نهم تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، نیروی انتظامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت برخی از محل‌های بازی کودکان مانند شهربازی‌ها در سطح شهر کرج را مورد بازرسی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با واحدهایی که سلامتی کودکان را به خطرمی‌اندازد برخورد قاطع می‌شود، افزود: این بازدید در کل استان البرز نیز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار