کد خبر: ۲۱۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 24 April 2016


معاون سیاسی اجتماعی فرهنگی استاندار البرز بر تهیه شناسنامه بهداشتی بانوان شاغل تاكید كرد .

به گزارش ایرنا ، حجت الله ملاصالحی روز یكشنبه در نشست كارگروه تخصصی زنان و خانواده استان البرز افزود: دستگاه های اجرایی مكلف به تهیه این شناسنامه هستند و مقرر شده بود تا پایان سال 94 شناسامه سلامت بانوان شاغل در دستگاه هایی اجرایی تهیه شود.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نسبت به توسعه ورزش بانوان اهتمام ویژه‌ای دارد و شاهد اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در این راستا هستیم.

ملاصالحی در این نشست از مسئولان خواست تا برنامه هایی برای تغذیه سالم ، بهبود شیوه زندگی ، پیشگیری و كنترل دیابت برای بانوان شاغل در ادارات داشته باشند .

معاون سیاسی، اجتماعی و انتظامی استانداری البرز گفت: برای امنیت در تمام دنیا، مردم محور بوده تنها راه برون رفت از آسیب های اجتماعی همكاری بیش از پیش با تشكل های مردم نهاد است.

وی خاطرنشان كرد: رویكرد دولت برون سپاری امور است در این راستا بخشی از اموری كه نظارتی نیست به مردم واگذار كنیم به همین علت درصدد هستیم تعداد سازمان های مردم نهاد ثبت شده داری مجوز را افزایش دهیم.

ملاصالحی افزود: در این راستا هیات های نظارت بر سازمان های مردم نهاد ایجاد كردیم و بلافاصله بعد از درخواست ها با پیگیری مجوز می دهیم .

در این نشست بررسی مسائل و مشكلات آموزشی، بهداشتی و حمایتی كودكان و نوجوانان و ارائه مساعدت های اجرایی در این خصوص ،ایجاد هماهنگی با دستگاه های اجرایی متولی امر كودك و نوجوان ، بررسی وضعیت خانواده های كودكان در معرض اسیب و نحوه ارائه خدمات در راستای توانمند سازی و رفع معضلات این خانواده ها در منطقه مهر شهر ' آق تپه' مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار