کد خبر: ۲۲۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 11 May 2016


ظهر امروز و با حضور جمعی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس استان البرز، آستان مقدس امام‌زاده حسن(ع) کرج غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز ظهر امروز در حاشیه این مراسم معنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و توسعه رسیده است که می‌تواند در بسیاری از امور پیشتاز نیز باشد،‌ مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی تأکید کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نیز از مهمترین وظایفی است که باید به درستی در بین نسل امروز تبیین شود.

وی افزود: نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های آنان کنند.

این مسؤول ادامه داد: تکریم خانواده شهدا و جانبازان نیز باید از مهمترین مسائلی باشد که مورد توجه مردم و مسؤولان باید قرار گیرد.

صالحی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن در جبهه‌ها حاضر شدند،‌ خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایفی است که بر عهده ما قرار دارد و باید به درستی انجام شود.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این زمینه را مهمترین راهکار انتقال این ارزش‌ها به نسل امروز عنوان کرد.

در این مراسم معنوی جانبازان با گلاب آستان مقدس امام زاده حسن(ع )در کرج را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار