کد خبر: ۲۳۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 18 May 2016


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از اجرای طرح ضربتی برخورد با استخرها و همچنین شهربازی‌های فاقد استاندارد در این استان خبر داد.

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و در پیش بودن تعطیلات تابستانی مدارس، بسیاری از خانواده‌ها در این ایام به همراه فرزندان خود به مراکز تفریحی و گردشگری مراجعه و از امکانات این مراکز استفاده می‌کنند.

وی افزود: در این ایام استفاده از استخرها و شهربازی‌ها با توجه به شرایط فصلی و گرم‌تر شدن هوا و همچنین تعطیلی مدارس افزایش می‌یابد، لذا ضروری بود که طرحی با هدف نظارت بیشتر بر عملکرد و تجهیزات این مراکز داشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: در این راستا طرح ضربتی بازرسی و نظارت بر عملکرد و تجهیزات استخرها و شهربازی‌های استان البرز از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

مختاری گفت: در همان روزهای نخست بازرسی‌ها، یک سرسره آبی در یکی از استخرهای شهرستان کرج به دلیل اینکه فاقد استاندارد بود و استفاده از آن موجب آسیب و خسارت جانی برای شهروندان می‌شد، تعطیل گردید.

وی بیان کرد: به مدیران استخر فوق تذکر داده شده است که تا رفع معایب و اخذ تایید استاندارد، حق استفاده از این وسیله را نداشته و در صورت استفاده مجدد، استخر پلمب خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: همچنین در روزهای آینده بازرسی‌ها از شهربازی‌های استان البرز نیز افزایش یافته و در صورت مشاهده تجهیزات فاقد کیفیت و غیراستاندارد، بلافاصله استفاده از این تجهیزات ممنوع خواهد شد.

مختاری همچنین به اجرای طرح بازرسی از واحدهای صنفی، کارخانه‌ها و صنایع شهرستان نظرآباد در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها تعدادی از کارخانه‌ها و صنایعی که محصولات فاقد کیفیت تولید می‌کردند، شناسایی و تذکرات لازم به آنها داده شد.

وی افزود: همچنین پرونده سه کارخانه به دلیل تخلفاتی که داشتند برای بررسی‌های بیشتر و صدور حکم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز بیان کرد: همچنین یک کارگاه بسته‌بندی در شهرستان نظرآباد شناسایی شد که متاسفانه مسائل غیربهداشتی متعددی در این کارگاه مشاهده، ثبت و ضبط گردید و با صدور حکم از تداوم فعالیت آن جلوگیری شد.

مختاری گفت: در این کارگاه یک محموله کنسرو تاریخ مصرف گذشته و فاسد نیز کشف گردید و مشخص شد که قصد تغییر تاریخ مصرف کنسروها را داشتند و می‌خواستند این محموله فاسد را به چرخه عرضه پس از تغییر تاریخ مصرف بازگردانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار