به مناسبت روز ارتش
استاندار البرز با اشاره به شرایط منطقه گفت: امروز وقتی به منطقه نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بیشتر کشورها از جمله یمن و عراق و سوریه با مشکلات امنیتی روبه‌رو هستند، اما به برکت، انقلاب اسلام و اقتدار نیروهای مسلح و اطلاعاتی و انتظامی، کشورمان دارای ثبات و امنیت مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۲۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 18 April 2015

به گزارش تابناک – البرز: همزمان با بیست و نهم فروردین که به نام روز ارتش نامگذاری شده است، یگان‌های نظامی استان البرز توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم که با حضور آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، سید حمید طهایی استاندار ، اعضای شورای تامین استان، فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح، مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، یگان‌های موتوری و پیاده ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نیروی انتظامی رژه منظمی را برگزار کردند.
رژه تکاوران لشگر 23 نیروی زمینی ارتش،  یگان آموزشی نیروی زمینی ارتش مستقر در استان البرز، نیروی انتظامی، لشگر 10 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشگر امام حسن مجتبی (ع) سپاه، نیروی مقاومت بسیج امام حسین (ع)، گردان‌های عاشورا و الزهرا و نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
حضور هماهنگ و مقتدر نیروهای مسلح استان البرز به طور مرتب با تکبیرهای الله اکبر خانواده معظم شهدا و ایثارگران همراه بود.
در این مراسم سید حمید طهایی استاندار البرز طی سخنانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس، تلاش بی‌امانی برای حراست و حفاظت از آب و خاک کشورمان انجام داد و ارتشیان دلاور حماسی‌ای بزرگ در این دوران آفریدند.
وی افزود: یکی از دلایل اصلی تقویت ارتش، حمایتی بود که امام خمینی (ره) از ارتش و نیروهای ارتشی انجام دادند.
عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز بیان داشت: ایثار و فداکاری نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس، موجب شد که دشمنان اسلام و انقلاب شکستی تلخ را تجربه کنند.
طهایی گفت: ملت ایران به ‌ویژه نسل جوان باید قدردان تلاش‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی و همه کسانی باشند که از مرزهای کشور حفاظت می‌کنند.
وی افزود: تلاش‌ها و ایثار ارتشیان دلاور و خدمات نیروی هوایی، دریایی و زمینی ارتش در این سال‌ها فراموش شدنی نیست و ملت ایران قدردان ارتش هستند.
استاندار البرز با اشاره به شرایط منطقه و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران گفت: امروز وقتی به منطقه نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بیشتر کشورها از جمله یمن و عراق و سوریه با مشکلات امنیتی روبه‌رو هستند، اما به برکت، انقلاب اسلام و اقتدار نیروهای مسلح و اطلاعاتی و انتظامی، کشورمان دارای ثبات و امنیت مثال‌زدنی است.
طهایی اظهار کرد: این توان و اقتدار موجب شده که احدی توان تعرض و جسارت به ایران اسلامی را نداشته و اگر کسی بخواهد کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهد، پاسخ قاطعی دریافت خواهد کرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت گفت: دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف در کشورمان هستند و می‌دانند که در صورت همدلی ملت و دولت، در مقابل توان ایران قادر به ایستادگی نیستند.
استاندار البرز در پایان گفت: امسال همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم، چرا که رمز تداوم موفقیت‌ها همدلی و همزمانی دولت و ملت است.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار