کد خبر: ۲۴۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار البرز گفت: رفع موانع تولید در البرز مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داد حمایت از تولید است.

وی ادامه داد: در این راستا استان البرز با شناسایی واحدهای غیرفعال و نیمه فعال حمایت‌های لازم را از آنها کرده و این واحدها را به سمت توسعه و فعال شدن سوق می‌دهد.

این مسؤول با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌ها در بخش تولید می‌تواند در توسعه اقتصاد نقش بسیار تأثیرگذاری را داشته باشد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین طرح‌های ما در توسعه اقتصادی حمایت از این بخش تولید است

وی تأکید کرد: در این راستا باید از تمام توان و ظرفیت برای توسعه و رفع مشکلات تولید استفاده کنیم و به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر گام برداریم.

معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تمام کارگروه‌های اقتصادی در استان البرز برای میسر شدن اقتصاد مقاومتی به کارگرفته شده‌اند، افزود: تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی در استان البرز نیز باید محقق شدن شعار امسال باشد.

کامکار بیان داشت: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دارد لذا باید با بررسی ظرفیت‌ها شتاب بیشتری را در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار