کد خبر: ۲۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 20 April 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: راه‌اندازی سینما وحدت فردیس به اعتبار نیاز دارد.
سید موسی حسینی کاشانی اظهارکرد: زیرساخت‌های فرهنگی استان به هیچ جوابگوی جمعیت سه میلیونی آن نیست.
وی خاطرنشان کرد: امسال بناشده با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و با تعامل میان بخشی به سمت رفع محرومیت‌های حوزه فرهنگ و هنر گام برداریم .
حسینی‌کاشانیافزود: با این که چند سال ازاستانی شدن البرز می‌گذرد ولی این استان هنوز نگارخانه استاندارد ندارد که همین امر برگزاری نمایشگاه‌های هنری را با موانعی مواجه می‌سازد.
وی ادامه داد: امسال ساخت نگارخانه استانداردی دردستور کار قرار گرفته و اگر اعتبار آن به موقع تامین شود این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول ابراز کرد: همچنین برای تکمیل نمایشگاه دو هزار متری داخل اداره کل ارشاد نیز وزارتخانه 100 میلیون تومان تخصیص داده است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نبود پلاتوی مناسب را از دیگر مشکلات استان برشمرد و افزود: ساماندهی وضعیت تئاتر شهر و همچنین ساخت دو پلاتو از دیگر برنامه‌های این اداره کل درسال 94 است.
حسینی‌کاشانی در ادامه به عدم تکمیل سینما وحدت فردیس نیز اشاره کرد و گفت: ‌تکمیل این سینما بدون تامین اعتبار به سختی و دربازه زمانی طولانی انجام می‌گیرد.
وی ادامه داد: امید است با تزریق اعتبار شرایط تکمیل و راه‌اندازی این سینما مهیا شود تا فردیسی‌ها بتوانند فیلم‌های به روز را در سینمای شهرستان خود تماشا کنند.
وی در پایان اظهار کرد: ‌فرهنگ و هنراساس هر جامعه‌ای است و سایر امور کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد بنابراین باید به این حوزه به صورت ویژه توجه شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار