کد خبر: ۲۶۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 20 July 2016


معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز گفت: امروز دولت با توسعه متوازن و توجه به روستاها در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

به گزارش ایرنا ، هیربد معصومی روز چهارشنبه درهمایش دهیاری ها در دانشگاه آزاد اسلامی کرج افزود: توسعه پایدار و توجه به اشتغال روستایی و طرح هایی هادی از جمله اقدامات مثمرثمر دراین زمینه به شمار می رود .

وی ادامه داد: امروز باید اقتصاد مقاومتی را به جد دنبال کرد و درسند توسعه روستایی طرح های هادی را مورد توجه قرار داد.

معصومی گفت: دراین بین با توجه به تشکیل معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم در بدنه دولت از حمایت های لازم برخورداریم بنابراین دهیاران باید با همراهی بیش از پیش یاری رسانی همیشگی را داشته باشند.

وی تاکید کرد: دهیاران با هماهنگی شوراهای اسلامی روستایی نقشه توسعه روستاها را تبیین کنند و در برنامه پنجم شاهد آن بودیم که جایگاه حوزه عمران در بخش روستایی کمرنگ بود ولی امروز این مشکل نیز برطرف شده است.

معاون استاندار البرز از برگزاری سومین همایش دهیاران با حضور رئیس جمهوری خبرداد و افزود: در نمایشگاهی که به این منظور برپا می شود لازم است از این فرصت برای ارائه دستاوردهای روستایی بهره برد.

وی خاطرنشان کرد:80 درصد جمعیت البرز شهرنشین و 20درصد روستایی هستند که از نظرکیفی درحوزه های دامپروری و کشاورزی روستایی فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

معصومی گفت: امیدواریم با تصویب قانون جامع دهیاریها از بسیاری از موازی کاری ها و موانع جلوگیری شده و بتوان خدمات بهتری را به روستاییان ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار