کد خبر: ۲۷۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 02 August 2016


معاون اجتماعی بهزیستی استان البرز گفت: پایگاه‌های اجتماعی در استان البرز توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهشید موقر ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: یکی از مهمترین اقدامات این سازمان توسعه خدمات به جامعه هدف است که باید با دقت‌نظر بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون پنج پایگاه اجتماعی در این استان فعال است که در نظر داریم با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم این مهم را در استان با توسعه و پیشرفت بیشتری همراه کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه ایجاد پایگاه‌های اجتماعی توانسته در امر خدمات‌رسانی به مردم اقدامات بسیار مفیدی انجام دهد، افزود: در این راستا با توسعه این پایگاه‌ها و قابل دسترس بودن آنها می‌توانیم خدمات بیشتری را به مردم و به ویژه جامعه هدف ارائه دهیم.

موقر در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از مهمترین تأکیدات این سازمان را رسیدگی به کودکان و توسعه خدمات به محلات محروم عنوان کرد و بیان داشت: رسیدگی به کودکان و رسیدگی به روند تحصیل آنها و جلوگیری از بازماندن آنها از تحصیل یکی از مهمترین اقداماتی است که به جد پیگیر آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 800 کودک بازمانده از تحصیل طی دو سال اخیر توسط بهزیستی البرز شناسایی شده‌اند، افزود: بیشتر این کودکان در مناطق محروم حضور داشتند، لذا با اجرایی شدن طرح پایگاه اجتماعی در مناطق محروم این کودکان شناسایی شدند.

وی با تأکید بر اینکه این افراد مورد حمایت قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: اهمیت به تحصیل کودکان از مهمترین مقوله های مورد توجه بهزیستی است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان البرز در ادامه سخنان خود به اورژانس اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته بیش از 300 مأموریت مربوط به کودک آزاری در این استان صورت گرفت که امسال نیز 96 مورد از دست مأموریت‌ها توسط اورژانس اجتماعی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار