کد خبر: ۲۷۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 06 August 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: صاحبان صنایع، مالیات خود را به این شهرستان منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر اظهار داشت: در دولت اعتبارات عمرانی خوبی از محل ارزش‌افزوده به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌ها ساوجبلاغ واریز شده که صرف عمران و آبادی شهرها و روستاها شده است.

وی افزود: در سال 94 دولت 40 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرداری‌های ساوجبلاغ و 24 میلیارد و 800 میلیون تومان به دهیاری پرداخت کرده است.

این مسؤول افزود: جمع مبلغی که دولت در سال 94 به پنج شهرداری و 70 دهیاری این شهرستان پرداخت کرده حدود 64 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

پالیزگیر درباره آمار واریزی‌های دولت در سه ماه نخست سال جاری افزود: تاکنون 12 میلیارد و 600 میلیون تومان به شهرداری‌ها و 5 میلیارد و 400 میلیون تومان به دهیاری شهرستان واریز شده است که در مجموع 18 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ میزان وصولی اداره دارایی شهرستان در سال 94 را 100 میلیارد تومان عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه 30 درصد رشد داشته است.

پالیزگیر افزود: اداره مالیات ساوجبلاغ در سه ماه نخست امسال 36 میلیارد تومان درآمد داشته که این میزان هم نسبت به سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

وی افزود: دلایل افزایش 30 درصدی درآمدها به خاطر شناسایی منابع جدید و وصول مالیات‌های معوقه از اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است.

فرماندار ساوجبلاغ با تأکید به صاحبان صنعت در خصوص پرداخت مالیات خود به شهرستان گفت: یکی از درخواست‌های ما در سفر هیأت دولت به استان البرز، انتقال پرونده‌های بزرگ مالیاتی صنایع و مالکین بزرگ به این شهرستان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار