کد خبر: ۲۷۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 14 August 2016


معاون استاندار البرز با بیان اینکه مانور صفر با حضور استاندار در استان اجرا می‌شود، گفت: از ۴۸ بلای موجود امکان وقوع ۲۲ بلای طبیعی در استان البرز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، هیربد معصومی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که ظهر امروز در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 14 کارگروه در زمینه مدیریت بحران در استان البرز وجود دارد.

معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه دستگاه‌ها باید آمادگی لازم برای مقابله با حوادث ناگهانی را داشته باشند، افزود: در کنار توجه به امر مقابله باید به امر پیشگیری توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع خطرپذیری استان توسط دستگاه‌های ذیربط برای نخستین مرتبه در استان تهیه می‌شود، گفت: مدیران‌کل بنیاد مسکن باید روستا و سکونت‌گاه‌هایی که در معرض خطر هستند را شناسایی و به جابه‌جایی آن اقدام کنند.

معصومی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی شود تا در زمان بحران با حداقل آسیب مواجه شد، افزود: در این راستا در حوزه امداد و نجات هوایی استان البرز به هلی‌کوپتر نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه نقاطی با هماهنگی اورژانس استان برای پد هلی‌کوپتر در نظر گرفته شده است، گفت: مانور صفر یعنی بدون اطلاع دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار در یک نقطه‌ از استان اجرا می‌شود.

معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه از 48 بلای موجود امکان وقوع 22 بلا در استان البرز وجود دارد، افزود: در این راستا باید مردم و سمن‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار