کد خبر: ۲۸۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 29 August 2016


در هفتمین روز از هفته دولت بهره‌برداری از شرکت فرآوری فروکتوز ناب البرز با حضور وزیر صنعت در شهرستان نظرآباد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ لحظاتی پیش و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت فرآوری فروکتوز ناب با مشارکت بانک صنعت و معدن و تجارت بهره‌برداری شد.

در این مراسم که با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی انجام شد، معاون عمرانی استاندار البرز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما برای توسعه و رسیدن به پیشرفت تحقق برنامه‌های اقتصادی است.

هیربد معصومی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با جذب سرمایه‌گذاران مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی را در استان البرز بیشتر فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: البته پس از برجام در این زمینه با تحولات اساسی روبه رو شده‌ایم، لذا با جذب بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانیم اهداف خود را در زمینه اقتصادی بیشتر محقق سازیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در حوزه اقتصادی دارد، افزود: توسعه شهرک‌های صنعتی و حمایت از واحدهای تولیدی می‌تواند ما را به سمت پیشرفت بیشتر سوق دهد.

معصومی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تاکنون سرمایه‌گذاران خارجی بسیاری به این استان سفر کرده‌اند، بیان داشت: سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت در مسیر توسعه اقتصادی با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه‌گذاری محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: معرفی ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی این استان باید به صورت اساسی و دقیق انجام شود تا بتواند در جذب سرمایه‌گذاران تأثیرات بسیار خوبی را داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار البرز در ادامه سخنان خود به بهره‌برداری از شرکت فرآوری فروکتوز ناب البرز اشاره کرد و گفت: این شرکت در شهرستان نظرآباد با اعتباری بالغ بر 30میلیون یورو و اعتبار ریالی یک‌هزار و 500 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

به گفته وی با راه‌اندازی این شرکت برای 176 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

معصومی محصولات این واحد صنعتی را شامل تولید فروکتوز شربت فروکتوز نشاسته، ذرت، گلوکوز، کستروز، گلوتن عنون کرد.

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: این شرکت همچنین ضمن تولید شیرین‌کننده‌های موادغذایی، غلات فرآوری شده را به صورت نشاسته تبدیل به شربت‌های قندی مانند فروکتوز و گلوکز و ... نیز می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار