افشاگری نماینده ولی فقیه در البرز از عملکرد مدیران
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: متاسفانه بخش زیادی از مسئولان ما ساکن استان نیستند. مدیری که خانواده در کنارش نیست و باید به دیدار خانواده بررود، به درد این استان نمی‌خورد.
کد خبر: ۲۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 28 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: جلسه برنامه‌ریزی کنگره سرداران و شهدای استان البرز بعد از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.
آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در ابتدا با اشاره به عدم حضور برخی از مسئولان استان که عضو ستاد اجرایی کنگره بودند، گفت: کسانی که به هر دلیل باید در این ستاد حضور می‌یافتند و حاضر نشدند، باید گفت که عذرشان هر چه بوده، قبول نیست.    
وی تاکید کرد: ما هر چه داریم از شهدا داریم و عدم حضور مدیران اجرایی عضو ستاد، قابل قبول نیست و باید پاسخگو باشند.
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: کنگره شهدا بازی نیست که مسئولان نخواهد در جلسات ستاد اجرایی شرکت کنند و بگویند کار داریم.
حسینی همدانی بیان داشت: هر مسئولی که به پست و مقامی رسیده است، از برکت خون شهدا و امام شهیدان (ره) بوده و اگر شهدا و امام شهیدان (ره) ایثار و فداکاری آنها نبود، امروز این افراد به پست و مقام نمی‌رسیدند.
وی افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه است، من نمی‌خواهم دست روی کارهای خلافی که برخی از مسئولان انجام دادند، بگذارم و مسئولان کاری نکنند که حرف‌های ما گفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: متاسفانه هیچ کاری برای برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای استان البرز انجام نشده و برخی کارها هم به صورت جزیره‌ای صورت گرفته است.
حسینی همدانی تاکید کرد: اگر همین روند را ادامه دهیم، بهتر است کنگره شهدا نداشته باشیم و متاسفانه برخی از مسئولان البرز به شهدا و امور شهدا بی تفاوت هستند.
وی با انتقاد شدید از عدم تلاش مسئولان استان البرز برای حضور در مراسمی که به امور شهدا ارتباط دارد، گفت: این بی توجهی ظلم به شهدا و خانواده شهدا است.
خطیب جمعه شهرستان کرج با اشاره به اینکه برخی از خانواده شهدا در شرایط سختی قرار دارند، گفت: بی توجهی مسئولان به این امور قابل قبول نیست.
حسینی همدانی گفت: وقتی زندگی برای خانواده شهید مختل شده، برخی از مسئولان ما تصرفات میلیاردی انجام می‌دهند و من نمی‌دانم آنها چگونه می‌توانند جواب خدا و خون شهدا را بدهند.
وی با اشاره به عدم حضور محمد تقی ایرانی فرماندار کرج گفت: این مسئول باید مواخذه شود. اگر شما با رهبری معظم انقلاب و رئیس جمهور جلسه داشتید، عذرتان موجه است و در غیر این صورت عدم حضور این مسئول در جلسه امروز پذیرفتنی نیست.
رئیس ستاد اجرایی کنگره سرداران شهید و شهدای استان البرز گفت: اینگونه نیست که این مسئولان فقط برای شهدا و خانواده شهید کاری نکرده باشند. متاسفانه در استان البرز کاری در حوزه اشتغال‌زایی، رفع مفاسد اجتماعی و اخلاقی  منکرات هم نشده است.
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: من این کم کاری را نمی‌پذیریم، می‌توانم در بسیاری از امور ورود داشته باشم، اما می‌خواهم کارها بر اساس روال معمول انجام شود. من نمی‌خواهم بگوییم که برای برخی‌ از مسئولان رفتن به باغ گل مهمتر از حضور در جلسه کنگره شهدا بوده است.
وی اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا یک عزم جدی می‌خواهد که مردم استان البرز از این توان برخوردار هستند. اگر مسئولان هم احساس مسئولیتی در این زمینه ندارند، راحت اعلام کنند، من خودم به تنهایی امور را در دست گرفته و با کمک همین مردم کارها را به بهترین شکل انجام می‌دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: باید برخی مسائل برای مردم گفته شود. از 27 عضو ستاد در جلسه امروز فقط 4 عضو شرکت کرده‌اند که قابل قبول نیست. مسئولانی که کار خود را درست انجام نمی‌دهند، باید به فکر خود باشند.
آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به افزایش مفاسد اجتماعی و اخلاقی در استان البرز گفت: این شرایط ناشی از این است که برای برخی از مسئولان استان مسائل درجه 3 اهمیت بیشتری دارد.
وی بیان داشت: متاسفانه بخش زیادی از مسئولان ما ساکن استان نیستند. مدیری که خانواده در کنارش نیست و باید به دیدار خانواده برود، به درد این استان نمی‌خورد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسائل از جمله رشوه و کم کاری در ادارات استان به چشم می‌خورد. من فعلا تذکر می‌دهم و امیدوارم کارها درست شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خداوند بزرگ نگهدار امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان باشد.ایشان فقیهی وارسته هستند و مایه مباهات استان.حاج آقا آیا میدانید در شهرستان ... فرماندار در این شهر که هیچ در استان هم سکونت ندارد و با ماشین دولت هر هفته به ... تردد دارد. .گروهی را برای بررسی اعزام بفرمایید.
مدیر پایگاه نقطه چین مربوط به حذف نام شهرستان است. به زودی گزارش کاملی در این زمینه منتشر می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار