کد خبر: ۲۹۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 03 September 2016


رئیس نهضت سواد آموزی استان البرزگفت: مسابقه کتابخوانی ویژه سوادآموزان دوره انتقال با عنوان خانواده سلامت در این استان آغاز شد.

محرمعلی الهویی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه ، ایجاد انگیزه برای یادگیری بیشتر ، ارتقاء دانش عمومی و تخصصی در زمینه مسائل اجتماعی در بین سواد آموزان آغاز شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون کتاب خانواده ی سلامت دربین سواد آموزان دوره انتقال در نواحی و مناطق 8 گانه آموزش و پرورش البرز توزیع شده است تا سواد آموزان با مطالعه آن پاسخگوی سوالات طراحی شده در این مسابقه باشند.

الهویی با اشاره به اینکه این کتاب دارای 50 صفحه است خاطر نشان شد: دراین کتاب نکات آموزشی - فرهنگی ، اجتماعی - زیست محیطی ، فردی - گروهی، تغذیه - سلامت، تندرستی ، منابع انرژی - مصرف ، چرخه آب - طرح آبرسانی و دوران رشد به زبان نقاشی، داستان و یاد داشت کوتاه درج شده است.

رئیس اداره نهضت سواد آموزی البرز بیان کرد: برای آشنایی بیشتر سوادآموزان با مطالب آموزشی در کتاب خانواده ی سلامت ازآیات قرآن کریم نیز جهت انس گرفتن اعضای خانواده با کلام وحی و همچنین اجرای دستورات الهی در زندگی فردی و اجتماعی نیز استفاده شده است.

الهویی ادامه داد: در این کتاب زندگی یک خانواده ایرانی - اسلامی از روز شنبه تا جمعه در قالب یک داستان خانوادگی در زمینه روابط دوستانه و احترام آمیز بین اعضاء ، زبان شکر گویی ، ارزش غذاها، انتخاب و خرید مواد غذایی، مراقبت های دوران بارداری، جشن تولد، رشد و تغذیه کودکان،آب هست ولی کم هست و چرخه آب ضمن درج مطالب آموزشی به تصویر کشیده شده است.

وی بیان کرد: در این مسابقه 400 نفر از سوادآموزان دوره انتقال البرز نام نویسی کرده اند.

به گفته وی مسابقه کتابخوانی خانواده ی سلامت در روز 17 شهریور ماه 95 در البرز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار