کد خبر: ۲۹۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 04 September 2016


رئیس دانشگاه تهران گفت: برنامه‌های دانشگاه تهران در راستای اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود نیلی احمد‌آبادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج افزود: دانشگاه تهران سه اصل را محور کاری برنامه‌های خود قرار داده است که تمامی آنها براساس اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: در این راستا سه اصل تربیت کارآفرین، اخلاق‌مداری و کارآفرینی سه اصلی است که دانشگاه تهران آن را مدنظر دارد که براساس اقتصاد مقاومتی توسعه عملیاتی خواهد کرد.

رئیس دانشگاه تهران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تلاش می‌شود که برنامه‌های منطبق با اقتصاد مقاومتی در دانشگاه تهران اجرایی شود، ‌افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی نیز تعدادی برنامه به دانشگاه تهران اعلام کرده که با برنامه‌ریزی انجام شده سعی بر فعال کردن آن‌ها داریم.

نیلی احمدآبادی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 49 هزار نفر دانشجو تحت پوشش این دانشگاه هستند که از این تعداد 2هزار و 400 دانشجو، خارجی هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از برنامه‌های مهم این دانشگاه را قرار گرفتن دانشگاه تهران در تراز 200 دانشگاه برتر جهان عنوان کرد و بیان داشت: خوشبختانه استانداردها و ظرفیت‌های لازم برای تحقق این مهم در این دانشگاه وجود دارد و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده بتوانیم به رتبه مورد نظر دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه تهران یکی از مهمترین فعالیت‌های این دانشگاه را فعالیت‌های خود به بخش آب عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون دانشکده‌های فنی، محیط زیست و ابوریحان در بخش آب فعالیت می‌کنند و بیش از 270 نفر عضو هیأت علمی مستقیم در بخش آب درگیر هستند.

در این مراسم از خدمات علی سلاجقه قدردانی و سیدحسین گلدان‌ساز به عنوان رئیس جدید پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار