کد خبر: ۲۹۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 06 September 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: توانمندی‌های صادراتی البرز به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در کارگروه صادرات غیر نفتی استان البرز اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات صورت گرفته توانمندی‌های استان البرز در حوزه صادرات غیرنفتی به نمایش درخواهد آمد.

وی ادامه داد: در این راستا در نظر داریم در قالب نمایشگاهی این توانمندی‌ها را در اوکراین به نمایش بگذاریم.

این مسؤول با بیان اینکه با اقدامات انجام شده تاکنون 24 شرکت در زمینه‌های پلیمر، ماشین‌آلات کشاورزی، انرژی، صنایع غذایی و ... برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این راستا و با تمهیدات صورت گرفته این نمایشگاه از 5 تا 8 آبان‌ماه سال‌جاری در اوکراین برپا خواهد شد.

کامکار در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در این راستا به منظور برگزاری درست این نمایشگاه سفیر و هیأت تجاری اوکراین قبل از این نمایشگاه به البرز سفر خواهند کرد خاطرنشان کرد: در این راستا سفیر و هیأت تجاری اوکراین با استاندار البرز از ابتدای شهریور جلساتی را در این استان خواهند داشت.

معاون استاندار البرز تأکید کرد: دستیابی به خودکفایی نیازمند تحقیق و پژوهش است لذا این مهم نیز در دستور کار مسؤولان قرار دارد و لازم است تا این مهم به درستی دنبال شود.

کامکار با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور اوکراین گفت: تعامل با این کشور گامی مهم در جهت توسعه صادرات محصولات است.

به گفته وی حذف تعرفه گمرک بین اوکراین و اتحادیه اروپا یکی از مهمترین مولفه‌های ارتباط این کشور با استان البرز است.

کامکار با اشاره به اینکه امسال هیأت‌های سرمایه‌گذاری خارجی به البرز سفر کرده‌اند افزود: توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در این خصوص باید بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار