کد خبر: ۲۹۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 06 September 2016


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: برای برگزاری یادواره 270 شهید پلیس استان، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور میهمان مردم ولایی استان البرز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح بعد از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران خبر از فراهم‌سازی کامل مقدمات برگزاری یادواره 270 شهید پلیس استان البرز دارد.

وی اظهار داشت: این یادواره روز بیستم شهریور و با حضور سردار حسین اشتری فرماندهی محترم ناجا برگزار می‌گردد.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: نیروی انتظامی طی سال‌های گذشته خدمات ارزشمندی برای حفظ امنیت کشور به مردم ارائه داده و تمام این طرح‌ها و عملیات‌ها و برنامه‌ها به صورت جهادی و توسط سربازان ولایت در پلیس انجام می‌شود.

کامرانی‌صالح تصریح کرد: تعدادی از سربازان ولایت در نیروی انتظامی در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و به طور قطع اگر ایثار و جهاد این بزرگواران نبود، امروز امنیت لازم در کشور برقرار نمی‌شد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه امروز تلاش در جهت حفظ و حراست از یاد و خاطره و آرمان‌های شهدا، ارزشی کمتر از شهدات ندارد، گفت: در راستای منویات و فرامین مقام عظمای ولایت و سیاست‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یادواره 270 شهید بزرگوار و سرافراز ناجا در البرز برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز بیان داشت: در این یادواره از خانواده معزز شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم تجلیل شده و بار دیگر با مردم ولایی البرز پیمان می‌بندیم که از تمام توان خود برای حفظ امنیت آنها استفاده کنیم.

کامرانی صالح افزود: همچنین در تلاش هستیم تا برگزاری یادواره فوق نقش تاثیرگذاری در ترویج روحیه ایثار و فرهنگ شهادت‌طلبی در میان ماموران و سربازان نیروی انتظامی داشته باشد.

وی یادآور شد:‌ از سوی دیگر از حضور سردار اشتری فرمانده ناجا در استان البرز برای ظرفیت‌ها، استعدادها و نیازها استفاده کرده و در نظر داریم تا طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی را نیز به بهره‌ّبرداری برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار