کد خبر: ۲۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 16 September 2016


مدیرکل بهزیستی استان البرز از افتتاح مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست دختر زیر ۱۲ سال در کرج خبر داد.

داریوش بیات‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست دختر زیر 12 سال با ظرفیت 15 نفر در یک فضای فیزیکی و با تجهیزات کاملا مناسب در شهرستان کرج به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه اداره‌کل بهزیستی جزو دستگاه‌هایی است که در استان البرز 95 درصد از خدمات و وظایف خود را برون‌سپاری کرده است، افزود: در جشن اهدا مسکن، 735 واحد مسکونی به مددجویان معلول این سازمان اهدا شد. افتتاح یک مهد کودک برای آموزش پیش دبستانی و یک مرکز مراقبت از زنان معتاد که در مسیر بهبود هستند هم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه هر هفته دیداری با خانواده‌های مددجویان برقرار کرده‌ایم تا از وضعیت آنها از نزدیک باخبر شویم، ادامه داد: در حال حاضر با ارتقاء کمی و کیفی خدمات بهزیستی آمادگی آن را داریم که هر فردی در رشته تحصیلی و دانشگاهی مربوط به اهداف سازمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند مجوز لازم را دریافت کند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: در حقیقت ایجاد چنین مراکزی علاوه بر اینکه زمینه شغل فرد صاحب امتیاز را فراهم می‌کند سبب فراهم‌کردن زمینه اشتغال افراد دیگر می‌شود. این سازمان آمادگی حداکثری را دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوز لازم و قرارداد همکاری را برای متقاضیان صادر کرده که این نیز سبب بقای عمر مرکز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
Parastoo
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
Chera adress ya shomarei nemizarid az,inja ha?
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار