کد خبر: ۲۹۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 21 September 2016


رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده چالوس اعمال می‌شود.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم و تخلیه بار ترافیکی در محور کرج چالوس از فردا محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بازگشت مسافران و تردد خودروها در این محور احتمال وقوع ترافیک سنگین پیش‌بینی می‌شود، بنابراین با تمهیدات اندیشیده‌شده محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج - چالوس به صورت ویژه برای اول مهرماه عملیاتی می‌شود.

اکبری افزود: در این راستا از ساعت 15 روز پنجشنبه اول مهر تا ساعت 24 همان روز تردد وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

وی تأکید کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 روز پنجشنبه اول مهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه دوم مهر ماه جاری تا ساعت یک بامداد روز شنبه سوم مهر ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

وی گفت: همچنین از ساعت 18 روز جمعه دوم مهر تا یک بامداد روز شنبه سوم مهر تردد وسیله از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

اکبری با اشاره به اینکه این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می‌شود، بیان داشت: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار