کد خبر: ۲۹۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 21 September 2016


فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تقویت روحیه ایثار و فداکاری در بین نسل امروز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید بیش از هر زمان دیگری مدنظر داشته باشیم، تقویت روحیه ایثار و فداکاری در بین نسل امروز است.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری از عزت و شرف این کشور دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

نعمتی با بیان اینکه دشمن بر این تصور بود که می‌تواند در زمدت زمان کوتاهی ایران را شکست دهد، افزود: اما دلاورمردی و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام این تصور دشمنان را نقش بر آب کرد و در نهایت دشمن به شکست وادار شد.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دوران دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: تبیین اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز و بازگو کردن رشادت‌های آنها از مهمترین اقداماتی است که باید انجام شود.

نعمتی با اشاره به اینکه امروز دشمن نیز در نظر دارد تا اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام را از بین ببرد، گفت: نشست‌های تخصصی، برگزاری همایش‌ها و ... می‌تواند ما را به اهداف موردنظر نزدیک کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز آرامش را برای کشور به ارمغان آورده است و ما باید قدردان آنها باشیم.

نعمتی حفظ اقتدار کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و با ولایتمداری و ایثار اقتدار و آرمان‌های کشور را حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار