کد خبر: ۳۰۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 22 September 2016


معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه انتظار از صدا و سیما در جهت همکاری برای این امر بیشتر است، گفت: اداره کل ارشاد استان البرز بنا به وظیفه خود باید از معلولین حمایت کند که در این امر کمرنگ عمل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرج، هیربد معصومی در جلسه ستاد مناسب‌سازی ویژه معلولان استان البرز که ظهر امروز در سالن شهدای استانداری البرز تشکیل شد، اظهار داشت: این جلسه، جلسه دوم ستاد مناسب‌سازی ویژه معلولین است.

معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه بیشتر مصوبات جلسه مربوط به تکالیف شهرداری‌ها است، افزود: در سال 93 یک جلسه ستاد، 94 دو جلسه ستاد و سال جاری نیز 2 جلسه ستاد برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه کارگاه‌های آموزشی مناسب‌سازی برگزار شده است، ادامه داد: 4 دوره استانداردسازی با حضور شهرداری‌ها برگزار شده است.

معصومی با بیان اینکه باید از فعالیت‌های انجام شده، مستند تهیه شود، افزود: از سطح شهرها بازدید به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه انتظار از صدا و سیما در جهت همکاری برای این امر بیشتر است،گفت: اداره کل ارشاد بنا به وظیفه خود باید از معلولین حمایت کند که در این امر کمرنگ عمل می‌کند.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه با بانک‌ها و مخابرات مکاتبه‌هایی برای بهسازی معابر بلا استفاده از تلفن همگانی برای معلولین انجام شده است، افزود: تاکنون 52 مصوبه حاصل این ستاد بوده است که نیمی از ‌آن اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار