کد خبر: ۳۰۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 09 October 2016


معاون استاندار البرز گفت: فهرست طرح‌های اقتصادی که نیازمند سرمایه ثابت و سرمایه در گردش هستند در این استان باید مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به‌‌نقل از روابط‌عمومی استانداری البرز، عبادالله کامکار در نشست هماهنگی برنامه‌های افتتاح عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان در سفر رئیس‌جمهور اظهار داشت: با توجه به نزدیکی حضور ریاست جمهوری در استان البرز مدیریت ارشد استان از مدت‌ها قبل کار شناسایی پروژه‌ها و طرح‌های قابل ارائه در سفر رئیس دولت را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: به همین منظور جلسه کارشناسی درباره طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و شروع عملیات اجرایی در سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان برگزار شد.

کامکار گفت: طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی عمرانی و اقتصادی در بخش دولتی و خصوصی مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار گرفته است.

وی افزود: ستاد اجرایی سفر رئیس‌جمهور در استان مستقر می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای برنامه‌ریزی و فراهم‌کردن مقدمات سفر روحانی به استان البرز را فراهم می‌کنند.

کامکار خاطرنشان کرد: این هیئت همچنین از طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی برای افتتاح یا شروع عملیات اجرایی بازدید میدانی می‌کنند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز تصزیح کرد: نتیجه این کار تهیه یک مجموعه بسیار قابل توجه از طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ است که پس از برگزاری نشست مشترک با هیئت اجرایی سفر رئیس جمهور نهایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار