کد خبر: ۳۱۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 16 October 2016


معاون سیاسی استاندار البرز با بیان اینکه شهدا الگوهایی بزرگ در جامعه محسوب می‌شوند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز یکی از مهمترین وظایف است.

فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به برگزاری مراسم تشییع دو شهید گمنام در استان البرز اظهار داشت: شهدا الگوهایی بسیار بزرگ برای نوجوانان و جوانان ما محسوب می‌شوند و ما باید در حفظ آرمان‌های آنان تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و دلاورمردی در برابر دشمن ایستادند و امروز تنها نامی نیک از آنها باقی مانده است.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به اینکه باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، تأکید کرد: رزمندگان اسلام برای دفاع از خاک این کشور از جان خود گذشتند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

حقیقی تصریح کرد: نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا باشد و خود را مأنوس با روزهای دفاع مقدس بداند.

وی با اشاره به اینکه استقلال و پیشرفت امروز کشور مرهون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است، افزود: قدرت نظامی ایران در دوران دفاع مقدس برای همگان مشخص شد و امروز هیچ‌کس جرأت تعرض به کشور را ندارد.

معاون سیاسی استاندار البرز گفت: جوانان و نوجوانان امروز باید در سنگر دیگری به دفاع از کشور بپردازند و از آرمان‌های کشور دفاع کنند.

حقیقی بیان داشت: دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود دست از توطئه‌ برنخواهد داشت و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده است.

وی اظهار کرد: تهاجم فرهنگی یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان است که جوانان کشور را تهدید می‌کند.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این راستا آگاهی رساندن و بصیرت‌افزایی در بین جوانان مهم‌ترین اقدامی است که باید از سوی مسؤولان انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشییع دو شهید گمنام در البرز اشاره کرد و بیان داشت: پیکر این دو شهید گمنام نیز روز سه‌شنبه 27 مهر برابر با 16 محرم ساعت 9 صبح نیز با حضور دانشجویان و آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود.

به گفته حقیقی این مراسم از مسجد جامع رجایی‌شهر آغاز و تا محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، یادمان زیبایی که بر اساس معماری ایرانی اسلامی نیز برای این شهدای گران‌قدر ساخته شده است، رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار