کد خبر: ۳۱۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 17 October 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: امسال پنج میلیارد ریال برای تهیه سبد حمایت غذایی از ردیف اعتبارات دولتی این نهاد برای رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند استان هزینه شده است .

علی سالارکیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس یک هزار کودک زیر پوشش حمایتی کمیته امداد قرار گرفته و مطابق توافق انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی استان ، تحلیل اطلاعات مربوط به نمودار رشد کودکان تحت حمایت این اداره کل به صورت 6 ماه یکبار تهیه و به روز رسانی می شود.

وی ادامه داد: خانواده های تحت حمایت مشمول این خدمت با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد این نهاد به صورت ماهانه سبد کالای غذایی حاوی انواع پروتئین ، شیر و گوشت را دریافت می کنند.

سالارکیا گفت: همچنین ' طرح شفا ' با هدف همیاری و مشارکت خیرین

برای رفع نیازهای درمانی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج دراین استان آغاز شده است .

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت های خیرین و نیکوکاران برای کاهش آلام محرومان دردمند، التیام بخشیدن و رسیدگی به امور بیماران صعب العلاج ، شناسایی و نیاز سنجی و طبقه بندی درمانی خانواده های تحت حمایت از اهداف اجرای این طرح است .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به روند اجرایی طرح شفا گفت:شناسایی و تکمیل پرونده های بیماران نیازمند و ارائه آن به حوزه درمان و شناسایی گروه های متخصص و علاقه مند به مساعدت دربخش اشخاص حقیقی و حقوقی ازمحورهای کاری طرح شفا است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار