کد خبر: ۳۱۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 22 October 2016


معاون سیاسی استاندار البرز با تأکید بر اینکه استفاده از توانمند‌ی‌های زنان در عرصه‌های مختلف امری ضروری محسوب می‌شود، ‌گفت: حفظ وحدت کلمه مهمترین رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست با منتخبین حوزه بانوان در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان البرز اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب زنان نشان دادند که می‌توانند در عرصه‌های مختلف حضوری پررنگ و موثر داشته باشند لذا باید با اقدامات و برنامه‌ریز‌ی‌های لازم از ظرفیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف استفاده بیشتری شود.

وی با تأکید بر اینکه سپردن برخی از مسؤولیت‌ها به بانوان باید به عنوان یکی از برنامه‌ها باشد افزود: ‌زنان نیز می‌توانند در بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها به درستی عمل کرده و توانایی‌های بسیار بالایی دارند.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: باید حضور بانوان را در عرصه‌های مختلف باور داشته باشیم و عزت زنان جامعه را بیش از پیش حفظ کرده و بسترهای حضور آنان را در جامعه بیش از گذشته فراهم کنیم.

حقیقی تأکید کرد: قرار نیست تمام پست‌های مهم به مردان ارائه شود چرا که زنان در بسیاری از موارد بهتر از مردان می‌توانند‌، مدیریت کرده و کارها را به جلو حرکت دهند.

وی در ادامه سخنان خود بر داشتن وحدت کلمه بین مسؤولان تأکید کرد و افزود: از مهمترین رموز موفقیت کشور حفظ وحدت است لذا این مهم باید همیشه مدنظر مردم و مسؤولان باید و هرگز فراموش نشود.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و پیشرفت رسیده است همدلی و اتحاد مردم و مسؤولان سبب شده تا مشکلات از پیش پای برداشته شود و توسعه و آبادانی کشور شعار همگان قرار گیرد.

حقیقی تأکید کرد: کشور برای رسیدن به توسعه و پیشرفت از مشکلات بسیاری عبور کرد و با تکیه بر توان و داشته‌های خود امروز توانسته است به آبادانی، توسعه و پیشرفت برسد و همچنین به بسیاری از فناوری‌های روز دنیا نیز دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به تمامی این موفقیت‌ها نیز حاصل همان حفظ اتحاد و همدلی است که باید توجه ویژه و اساسی به آن داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار البرز گفت: در این راستا و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باید در حفظ وحدت و همدلی کوشاتر عمل کرده و به رشد و توسعه بیشتری دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی استاندار البرز در ادامه سخنان خود در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها و بارها ثابت کرده‌اند که حامی و پشیبان این نظام هستند تأکید کرد: حضور در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وفاداری ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حقیقی اقتدار امروز کشور را نیز مرهون شجاعت‌ها و از خودگذشتگی‌های زنان و مردانی دانست که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی از خاک و مرزهای این کشور دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات دولت نیز اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به فضای بد اقتصادی که در جامعه وجود داشت دولت تلاش کرده است تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات اقتصادی انجام دهد و در این زمینه نیز به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به اینکه بیرون آمدن از شرایط بد اقتصادی نیز در سایه وحدت و همدلی مردم و مسؤولان میسر شده است افزود: دشمنان همیشه در تلاش هستند تا به صورت‌های مختلف به کشور ضربه وارد کنند و سلطه خود را وارد کشور نمایند.

حقیقی گفت: اما آگاهی و بصیرت مردم و مسؤولان در عرصه‌های مختلف تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و اجازه نداده است تا آنان به اهداف شومشان برسند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات تروریستی در کشورهای همسایه اشاره کرد و بیان داشت: امروز ایران اسلامی به واسطه اقتدار و قدرت نظامی خود به امن‌ترین کشور منطقه تبدیل شده است.

معاون سیاسی استاندار البرز همچنین به توفقیات کشور در عرصه‌های بین‌المللی پرداخت و بیان داشت: با وجود تمام تهدیدات از کشورهای غربی اما ایران اسلامی با اقتدار توانست در برابر 6 ابر قدرت دور یک میز، با قدرت به گفت‌وگو نشسته و جایگاه نظام اسلامی را در دنیا به اثبات برساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار