کد خبر: ۳۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 10 May 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: حمایت از هیئت‌های ورزشی استان البرز در اولویت است.
رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حمایت از هیئت‌های ورزشی و توسعه امکانات این هیئت‌ها می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه ورزش در بین جوانان باشد.
وی با بیان اینکه ورزشکاران و ورزش‌دوستان بسیاری در استان البرز ساکن هستند که می‌توانیم با ارتقای هیئت‌های ورزشی روند توسعه‌ای ورزش را در این استان شاهد باشیم، افزود: رفع مشکلات و کمبودهای هیئت‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از اولویت‌های اصلی ما حمایت از هیئت‌های ورزشی است و تا جایی که امکانات و بودجه به ما اجازه دهد و هر چه در توان داشته باشیم برای حل مشکلات و رشد و توسعه هیئت‌ها انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که برای ساماندهی هیئت‌های ورزشی در نظر داریم فراهم کردن مکان‌های مناسب برای استقرار دفاتر هیئت‌های ورزشی در این استان است که و در همین راستا با بعضی از دستگاه‌ها نیز مکاتباتی را انجام داده‌ایم.
گل‌محمدی بر ارتقای فرهنگ عمومی ورزش به عنوان یکی از شاخصه‌ها تأکید کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف هیئت‌ها توسعه ورزش همگانی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه سال گذشته اقدامات مناسبی در هیئت‌های ورزشی استان انجام شد، ‌افزود: در رتبه‌بندی سال 92 این اداره کل در جایگاه 19 بین استان‌های کشور ایستاده بود که با توجه به اتفاقات و عملکرد خوبی که ورزش و جوانان البرز در سال 93 داشت این جایگاه رشد چشم‌گیری خواهد داشت.
گل‌محمدی در ادامه سخنان خود بر تلاش برای توسعه طرح‌های ورزشی در این استان تأکید کرد و بیان داشت: مسئولان ورزش در استان البرز تلاش بسیاری را برای توسعه طرح‌های ورزشی در البرز دارند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات و تعامل مسئولان این طرح‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرند و هر چه سریع‌تر افتتاح شوند.
این مسئول در پایان با اشاره به سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج گفت: با توجه به بزرگ بودن این طرح، پیش‌بینی می‌شود این طرح دهه فجر سال آینده به مرحله بهره‌برداری برسد که با افتتاح این سالن می‌توانیم میزبان رقابت‌های بین‌المللی نیز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار