کد خبر: ۳۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 11 May 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: فقر فضاهای ورزشی در البرز با تعامل مسئولان برطرف می‌شود.
رضا گل محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز با کمبود فضاهای ورزشی مواجه است که لازم است تدابیر لازم برای ارتقای این فضاها در استان البرز اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه استان البرز با توجه به تمام کمبودها اما موفق شده است که قهرمانان و ورزشکاران بسیاری را پرورش دهد افزود: این ورزشکاران با حضور در عرصه‌های مختلف ورزشی نیز توانسته‌اند مدال‌های رنگارنگی را برای این استان به ارمغان بیاورند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات این استان حضور قهرمانان ورزشی است که می‌توانند نام ورزش استان البرز را در رشته‌های مختلف ثبت کنند و این می‌طلبد تا مسئولان با تعامل بیشتر فضاهای ورزشی را بیشتر کنند.
گل محمدی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که پروژه‌ها و طرح‌های ورزشی نیمه کاره در این استان هر چه سریع‌تر به پایان برسد.
وی در ادامه به پروژه‌های ورزشی شهرستان فردیس و استادیوم 5 هزار نفری نظرآباد اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
گل محمدی با اشاره به اهمیت افزایش فضاهای ورزشی و تاثیر آن در کمتر شدن بزهکاری‌های اجتماعی بیان داشت: بدون شک هر قدر به ورزش و رشد و تعالی آن در بین جوانان و همه اقشار جامعه توجه بیشتری داشته باشیم به همان میزان از مشکلات اجتماعی کاسته خواهد شد.
وی افزود: همان گونه که در سال گذشته شاهد افتتاح 11 پروژه ورزشی بودیم، امیدواریم با همکاری و تعامل تمامی مسئولان استان در این راه قدم‌های بیشتری برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار