آیا قلعه نویی از استقلال دل می‌کند
امروز قلعه‌نویی بازی حساسی با پرسپولیس رقیب سنتی استقلال دارد که پیروزی در این رقابت می‌تواند تمام ناکامی‌های یک فصل او را در ذهن مخالفان به طور کامل پاک کند.
کد خبر: ۳۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴ 15 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: تیم فوتبال سایپای البرز در حالی امروز لیگ برتر را به پایان می رساند که از نظر نتیجه گیری یکی از بهترین فصل های چند سال اخیر را سپری کرد.

به قول فرهاد پورغلامی مربی این تیم، اگر در 9 بازی داوران اشتباهاتی را مرتکب نمی‌شدند، نماینده استان البرز در لیگ برتر، سال استثنائی را تجربه کرده بود.
اما اختلافات مدیریتی، تغییر ناگهانی مدیر عامل، عدم تحقق وعده‌های ابتدایی فصل به کادر فنی و در نهایت اختلاف شدید با مدیران استان البرز، هفته‌های پایانی لیگ برتر را برای نارنجی‌پوشان کرجی به کابوس تبدیل کرد.
کار به جایی رسید که مجید جلالی 2 هفته مانده به پایان لیگ برتر، از سمت خود استعفا و تاکید کند که تنها 2 بازی دیگر به خدمت خود در این تیم ادامه می‌دهد.
همان روز بیت الله رضایی مدیر عامل سایپا، خبر استعفای مجید جلالی را تکذیب کرد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که آنها چندان امیدوار به تداوم همکاری با جلالی نیستند.
همین امر موجب شد که مدیریت سایپای البرز که برای فصل آینده وعده قهرمانی را داده، تماس‌هایی با ژنرال مغضوب آبی‌پوشان برقرار کرده و از او برای نشستن روی نیمکت نارنجی‌پوشان دعوت کند.
قلعه‌نویی نیز که فصل خوبی را با استقلال نداشته و می‌داند تمدید قرارداد با آبی‌پوشان با این شرایط منطقی نیست، تمایل ابتدایی خود را اعلام کرده است.
البته امروز قلعه‌نویی بازی حساسی با پرسپولیس رقیب سنتی استقلال دارد که پیروزی در این رقابت می‌تواند تمام ناکامی‌های یک فصل را به طور کامل پاک کند.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا ....

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار